fredag 15 februari 2008

Snaaark

Hör man bortifrån hundbädden.
Abbie har vart ute på promenad med matte (så illa är det ibland) sen körde vi en kortis med lydnad.
Måste verkligen ta tag i den biten mer.
Visst hon gör ju som hon blir tillsagd, men man vill ju avencera! :)

Fick min bil både tankad o tvättad igår. Som "tack för lånet" av pappa.
Dajligt!
Borde ha dammsugit ur den med, men hann inte riktigt med det idag.

Fredag är den dagen jag nästintill alltid åker förbi affären på vägen hem o köper på mig saker som är gott o snaska på till kvällen.
Men idag hade jag faktiskt inget sug alls efter nånting. Kan bero på att jag slukade båda semlorna igår. Eller har helt enkelt inget sötsug.
Köpte bara lite lösgodis, o en ramlösa. Fått för mig att jag tycker om det. O de känns lite nyttigare än läsk :P
Fick ett infall o åkte förbi Stadium oxå. Hitta en dret snygg jacka, för 499pix. Men jag vet själv att jag kommer tröttna på ljusblått. Så de fick blir mössa o vantar istället.

Fick inget jobb. Bajs.
"Du var en av mina favoriter måste jag säga, men tyvärr gick platsen till en tjej med mer butiksvana"
Jahopp.
Där gick ni på en nit, idioter.

Man blir deprimerad av o söka jobb. Seriöst.

Ska försöka komma isäng tidigt ikväll (efter Let´s dance kanske...) så man får sova ut lite. Ska ju ändå upp kl 7 för o jobba. Sen iväg till norrpan. Tar med min doggers till jobbet imorrn så får hon hänga gäng under tiden matte arbetar. Sen får de väl bli promenad tills dom andra kommer på plats.

Fan, de va nån skitbra låt jag skulle fixa... men nu har den blåst bort... dämnit.

Aja, soffan nästa!

Update.

Kent- Columbus så klart ;)
Ge den en chans o lyssna nu.




En cover på "Mannen i vita hatten" fan så bra.
För att få Nica till att få ståpäls är de bara o plocka fram guran ;)

Inga kommentarer: