lördag 9 februari 2008

Saker som kan dra...

Listan fortsätter.
Nästa på listan: ALLT.
Allt kan dra åt helvette.
På världens pissigaste humör, från ingenstans!
Blir bara så ini** irriterad på allt.
Ge mig ett P
M
S
Vad blir det??
Kanske jag vet inte...
Jag tänker bara för mycket ibland, o då blir jag på dåligt humör. O orkar inte med o va varken trevlig eller rolig längre.
Folk tycker säkert jag ser ut som en "tjurig jävla städkärring" men så är det!
O så blir jag irriterad för att jag är irriterad, o så skämms jag för hur jag håller på.
O så stannar man upp o funderar på va faaaan man gör där egentligen?!
Vart kom den briljanta idén ifrån?
O skärmen är fortfarande suddig så man tror man har stans synfel, plus att den inte alls hänger med så när jag sitter här o skriver så tar de ungefär en kvart innan texten har skrivit klart.
Vad mer?
jooo, blir irriterad på folk som man ska höra av sig till o hitta på nåt, o så blir de tamig fan aldrig nånting av!
Hatar sånt. Vet man med sig att man är upptagen så säg de då för fan, vad är problemet??
Har bara god jävla lust o slänga mig på soffan o dö jävla halal, med min hund o min katt. För de kommer nog bara vara vi resten av livet.

Vem orkar med en sån här kärring till sällskap?
F-U.

2 kommentarer:

Anonym sa...

PMS-nu fattar jag! Hade glömt av att den sjukdomen drabbar er kvinnor varje månad.

/P.D

Nica Hansson sa...

Yeah, wish you could try it sometime :P
Men efter lite pizza o en stor chokladkaka så blir man på bättre humör igen! Bör skrivas upp!