fredag 22 februari 2008

Nedrans nederbörd!

Invigde just mitt nya regnställ.
Det funka ju som de skulle! :)
Fy tusan va jag hatar regn. Man blir blöt, sminket rinner all världens väg, o de blir kallt.
Hoppas inte vädret är lika skit imorrn.
Ledig i helgen iaf, skönt som tusan!
Iuförsig handlar ju mina helgjobb oftast bara om 3-4 timmar, på lödag morgon. Men ändå!
Pappa gav mig migrän förut idag.
Han ringde o sa att han tappat bort min husnyckel.
Blaj?
Det resulterade ju i att min hjärn sprang iväg o kom underfund med att abbie inte kunde bli rastad, o få va ensam i 8 timmar. Kul.
Plus att låset skulle behövas bytas o vilken dunderkostnad de skulle bli. Iuförsig inte mina pengar, men dock ändå.
Det slutade ändå lyckligt runt lunch så han tittade förbi mig på jobbet o lånade min nyckel, plus att dom hade hittat min nyckel på hans jobbparkering.
Så va den sagan slut!
Klant pappa. Jag undrar om han kanske vart här hemma för mycket så min otur har smittat av sig :P
Kepp it, säger jag bara.
Nu ska jag försätta mig i soffan en stund o värma mig.

Så lång!

Inga kommentarer: