lördag 23 februari 2008

Hur kommer det sig?

Att man sjläv blir precis halalad efter en Wp träning?
Vad gör jag då? Går omkring o snackar skit med alla andra, fikar lite, peppar hunden. Helt sanslöst.
Somnade på soffan direkt när vi kom hem.
Hon ligger fortfarande kvar.
Snart får man besök. Blir lite hemmakväll idag, varken ekonomi eller ork till nåt annat.
Men känner att de börjar suga i sprit-tarmen lite så snart får de allt bli lite raj raj.
Jag o P kom på en ypperlig idé, där även Buzz är inräknat, eftersom vederbörade tror sig vara svårslagen. Bring it on!
Ska ta tag i o planera den biten.
Gjorde ett gästspel igår hos han. Lex smutsade ner abbie å de grövsta! Shitti dooogg!
Men kul hade dom, iaf lex. Sen när vi kom in skulle abbie promt hänga i hans läppar (hon gillar tough love) Då tröttnade han till slut. Kollade på "instruktions film"... till hundträning alltså. Lärorikt! Jag ska briljera på kursen har jag bestämmt!
Vad händer annars framöver?
Lydnadsträningen drar igång nästa lördag o kommer fortsätta 12 gånger.
Göteborg Anna kommer den 8'e (sorry poppan)! Då ska vi jävlar planera en kryssning har jag bestämmt!
Ut till sjöss med oss, så jävla kul!
Hoppas att vårvärmen kommer med stormsteg. Längtar som faaan nu. Kollar lite på reprisen av kustbevakarna o de spelades ju in i sommras. Vill!! Ge mig värme! Man kan grilla, hänga ute vid mamms o papps sommarställe, åka lite båt o bara njuta. Fy tusan va jag tänker njuta denna sommar :)
Kanske man skulle ta 4 v på raken iår...
Oh well.
Ska väl fixa lite här hemma nu innan det är dags.

Trevlig lördag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låt gå....FÖR DEN HÄR GÅNGEN!!!

Kramkram