fredag 1 februari 2008

Aske daske daaa

Varje dag skall här uppdateras!
Så lite snabbt nu innan jag far iväg igen.
Jobbat idag! Nähä? Joho!
Ska jobba en sväng imorrn med.
Orkar inte dra med mig hunden, så de får bli att åka hem efter o sen dra vidare mot skriket.
Ska iväg o käka flötig jävla pizza snart. Jag är laddad! Bring it on!
Men först ska jag sola.
Måste ju va het imorrn när de nalkas alkohol o utgång. Ni ser mig nog på Harrys... svängandes med mina olurviga!
HIttade ens uper billig 2'a i valla igår. Men de visade sig vara en källarlägenhet där ett företag tidigare hållt till. Vi städade nämligen åt dom. Så jag vet precis hur det ser ut.
Njaaa... plus att de va inflyttning 1Mars, o Nica har 3 månaders uppsägning hälsade stångåstaden. Tack!
Malmslätt kan bli dyr... måste ju ha parkering med... då närmar vi oss snart 4000kr sträcket :S
Men ska iaf kolla på söndag kl 11. Om jag inte tillber porslinsguden. Vilket jag inte hoppas, eftersom jag antagligen ska fira brors födelsedag senare på söndags eftermiddagen!
Köpte present åt honom förut idag. Sånt är alltid svårt!
Blev ingen refond till nica från bilmecken. Men jag tackar som ödmjukast för att du tog dig an' dom! :) You're awsome, dude!
Bara för att jag råkar va brud o lite småtrög. Jäjä.

Hopp o iväg med mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta med hunden och kom i tid imorrn!
Skit i vad den där chefen säger, auktoriteter är till för att jävlas med!

Anonym sa...

Go Girl!Ha d så kul i kväll..Glöm inte att man bara lever en gång...O den gången är nu!Tralla lal laaaaaa