fredag 8 februari 2008

Här var de tomt må jag säga?

Det är mycket nu...
Igår var de jobb, intervju o konstert. I en enda stor härlig röra!
Allt gick bra o konsterten va skit bra!
Kent i all sin glans.
Trodde jag skulle känna mig as bortkommen då jag trodde att jag inte alls kunde sjunga med i låtarna. Men så fort de började spelas så hängde man med rätt bra måste jag säga :)
Fick "pippifågelhud" ett par gånger faktiskt.
Kent har ju en speciell plats i mitt lilla liv av händelser.
Så när Socker spelades så njöt jag!
Hade 2 väldigt... närgångna killar framför oss som hoppade o mådde alldeles förträffligt, o kramades o la armarna om varandra o.. ja.. de såg ju jätte härligt ut. Är inte van vid att se 2 killar så himla, vänliga.. mot varandra bara... men de va trevligt!
Det hela avslutades med ett guldregn, så vackert :P
Lätt att de kommer bli o gå på flera konsterter 2008.
Jag är på!
Kom hem rätt skapligt ändå, runt halv 11.
Blev sängen direkt.
Lite halvsegt idag. Väntade på telefonsamtal, men fick inget :(
Men jag hoppas lite fortfarande.
Pappa som har svårt att hålla sig från att pilla med teknik, tog sig an min dataskärm tidigare idag. hela det kalaset slutade med att grafikkortet avinstallerades o skärmen blev allmänt svart.
Nica blev mindre glad.
Märkte då hur fruktansvärt geekig jag är!
Jag klarar mig inte utan min dator.
Iaf inte utan internet.
"Inte utan min dotter!" Goes "Inte utan min dator"
Det hela slutade med att kära far fick sitta här inne i sovrummet nån timme ikväll igen o försöka sig på att "laga" eländet.
Det lyckades han med tillslut.
Genom att ominstallera hela skiten.
Dvs att nu framstår här ett jävla jobb av mig, undertecknad, att installera alla nedrans program som försvann under resans gång!!
Tack som fan att inte alla bilder försvann iaf *piiuu*
"Gör oftare backup, damnit" tillförs i "Att göra listan".
Dvs msn, ladda ner musik program, blåtanden, firefox, ja allt... aaaalllt.
photoshop som jag just fått.. suck.
It's gonna take som mudderfukking time I can tell ya.
Men nog slaktat om det.
Kollade på lite Let's dance ikväll med sällskap. Höll oss vakna hela tiden! Ofattbart!
Imorrn är de upp o iväg till norrpan igen.
Jag har nog gått från sporadisk hang-around, till en faktisk medlem - inte illa pinkat va?
Ne, nu orkar jag inte mer... trött som en utter.
Bilder från konsterten med min otroliga mobilkamera kommer att infinna sig inom snar framtid.

Mycket nöje!

Inga kommentarer: