måndag 4 februari 2008

Uss...

Jag tror jag börjar bli förkyld...
Bror med familj hade vart förkylda hela bunten. O då smittas jag ju ner såklart!
Ont i halsen börjar jag få... så där på ena sidan...
Tycker inte om ont i halsen...

Ska på intervju på torsdag, wish me luck :)
Jag är pepp! Kände igen personalchefen... vart ifrån kan jag ju sjävklart inte koppla ihop... attans!
Det händer så ofta!

Imorrn är det fettisdagen [fettis-dagen]!
Jag köpte semlor idag. Jag är värdo!
Fattar inte vad som har hänt med mig, tyckte ju inte ens om semlor förr.
Andreas köpte semlor varenda jävla dag o käka upp kommer jag ihåg, jag åt aldrig nån.. kanske möjligtvis en.
Nu tycker jag det är jätte gott :)
Fast godast är wiener semlan som sagt.
Jar lyckats få i mig 6 stycken redan iår.
Jag tror minsann jag bjuder upp till semel-fest!
Den som äter flest innan veckans slut- vinner?
ÄR NI MED MIG?!

Gjorde god o vuxen mat idag.
Pannbiff o potatis!
Känner att jag äter på tok för lite potatis.

Dom är ju bara för skööööna i Köping alltså!
Kul att brors sambos systers pojkvän är därifrån.
Fast han har inget handikapp :P
"Det är godis dom får här tigrarna, man kan säga att det är lördag varje dag för dom"
"-Får dom inge kaffe???"
*haha*
O så svär han som bara faaan. Hur skön som helst!
"Äh fan håll käften!"
Jag gillar dom skarpt.

Ikväll är det Cesar som gäller.

Köpte kompostgaller idag. Nu jävlar :P

Känns som de va nåt mer jag skulle skriva... men de är som bortsprunget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Överdosera Colizin från hälsokosten, brukar funka bra mot halsont. OBS! Överdosera!

Lycka till på intervjun :)

/P.D