onsdag 6 februari 2008

Spontaniteten flödar

Ska på Kent's konsert imorrn!
Första gången jag kommer sätta min fot på Cloetta Center. Inte illa.
Sånna här spontana saker är det bästa som finns!!
O Kent som är så bra! Kul kul!
Det blir en fulländad torsdag.
Kommer va aptrött på fredag. De blir vi två om!
Ska ju köra S till jobbet på morgonen oxå.

Har ingenting gott hemma... eller jo... ost-riskakor.
Jag är så larvig.
Var o handlade förut efter jobbet o tänkte:
"nej, idag ska jag vara nyttig, inget godis/kakor/glass m.m"
Plockade på mig det jag skulle ha, men VIPS så slank där ner en kexchoklad i påsen oxå.
Det kändes på nåt sett som att om jag gjorde en drive by pickup fort som bara fan, så räknas den liksom inte?
O god var den... färdgodis på vägen hem :)
O va faan gör det nu då Nica, att du äter lite jävla choklad, så mager o dan som du är?
Ingenting. Typ. Om man bortser från de fruktansvärda sockerintaget jag konsumerar.
Men det är väl en princip sak antar jag, att jag inte vill va onyttig.
O att jag ibland får sånna fruktansvärda cravings efter saker att jag måste sluta nångång.
Käkade vindruvor igår. Där startade ännu ett cravings :P
Men men. Så kan de vara.
Det är faktiskt inte så himla kul o va smal heller ska jag säga er.

Tänkte jag skulle baka bröd här... men vetefaen om jag orkar.
Igår somnade jag mellan 20-21.
Vaknade fem i nio.
Alldeles lagom innan Gynning.
Tror ni jag kunde somna om sen då?...nooop...
O det har inte ett dugg med brödbakning o göra...

En sak till som inte har med bröd o göra är listan.
"Saker som kan dra åt helvette"
Nykomlingen för denna lista är "Alla jävla hjärtans dag den 14'e februari"
Denna helt ofunktionella dag.
En dag på året ska man fira att man är så jävla puttinuttit kär i nån o käka allt som finns i hjärtformation, o just den dagen på året har jag alltid lyckats o vara singel (tror jag, orkar inte tänka tillbaka så långt)
Det är ju som ett slag i ansiktet.
Singel o lycklig, sen PANG får man det där uppkört i ansiktet.
"Haha, du är singel o olycklig! Se så glada o älskade vi är som har partner o dela livet med, seee på ossss! Vi har fått choklad o rosor idag, vad har du fått??"
Vidrigt.
Kan inte alla töntar som är kära fira denna dag bakom stängda dörrar?
Så slipper man se eländet :P
Kommer ihåg när man gick på gymnasiet o dom där satans rosorna skulle delas ut. Där satt man stilla o tyst o full av spänning och förväntan när tjejen kom in o började läsa på lapparna.
"Tänk OM nån hemlig beundrare skickat en ros till mig..."
Stackars dom (oss?) som inte fick nån blomjävul! Där fick vi sitta o skämmas!
Är det rätt tycker ni? VA?!
Nae, dra åt helvette kan den göra, den dagen.

Om ni själva sitter o funderar på saker som bör dra åt fanders, så var inte rädda att lägga en kommentar -så gör vi listan fulländad!

Här kommer Kent! Höj volymen! Pass på!







3 kommentarer:

Anonym sa...

Vill oxåååååååååå gå på KEnta juuuhhhhh

Anonym sa...

Alla hjärtan är kommersiellt dravel. Uppfunnit av Handels, dom jävlarna vill bara att vi ska handla dyr skit vi inte behöver på kredit.

En "Du äcklar mig dag" vore på sin plats. Borde öka Sveriges BNP.

Aningen nikotinabstinent och sur...

/P.D

Nica Hansson sa...

Poppan: Köp biljett på blocket o häng med vettja =)

P.D: Skönt att vi är två som känner likadant. Let's rule the world!