söndag 3 februari 2008

Jag överlevde

Alltså finns jag!

Krånglade till det igår kände jag. Skulle ju tagit min egen bil o tagit med mig Abbie kände jag.
Fruktansvärt trist i behöva åka norrköing ToR 2ggr efter varandra.
Får bli så nästa gång.
Missade iaf ingenting trots att jag var 30 min sen.
Körde lite lydnad med platsligg o "L'et" :)
Sen kom stormen!
Va hur fint väder som helst hemma i pickhult när jag åkte.
Vi fick gå in o värma oss lite granna, sen drog vi vagn.
Abbie tappade de roliga efter en stund o ville promt bara ligga kvar. Men de gic att peppa upp henne med lite lek, så tillslut fick vi till det tyckte jag.
Men lite hjälp då.. :P
Sen blev de gäng häng o pizza med P, pastorn o Isabell.
Fick tilslut min pizza med bea-sås :D
Dom glömde ju den viktiga detaljen i fredags... ILLA!
Fick även ett nytt koppel! Supersmidigt med en kortare ögla mitt på oxå.
Sen blev de rejset hem o göra sig iordning för kvällen. tidsoptimist som man är så hade jag kort o gott en timme på mig o göra mig iordning. Men de gick faktiskt.
Synd bara att C's mor kollade fel i tidtabellen så bussen in kom som planerat. Hennes kära far skjutsade in oss istället, smidigt!
Käkade o drack lite hemma hos L, o drog sen vidare till Harrys.
Helt ok utekväll. Blev inte dyng alls, så de resulterar ju i att jag inte är ett dugg bakis idag.
Plocka vuxenpoäng!
Blev bjudna på drinkar av tränanr'n i LHC. Det va inte dåligt!
Trevlig karl det där...
Fick skjuts hem av T vid 2. Han är för snäll den mannen.
Skönt o komma isäng lite skapligt!
Nu ska jag snart iväg på kalas hos bror som fyllde år den 1'a.
Abbie fyllde 8 månader då. Stor tjej!
Jag hoppas på mycket kakor o kanske tårta? :D
Det gör jag alltid.
Ska flytta till stooort o fint hus i Tallboda med. Jo då de ska vi.
Han ska bara köpa de först. Så hyr jag in mig sen. Helt förträfflig idé, om ni frågar mig!
Jag är PÅ! :D

Måste få i mig nåt nu, hungrig. O slå in presenten!

Hejdåmedde.

Inga kommentarer: