onsdag 20 februari 2008

LAN?

Det här med LAN ja.
Nu är de sportlov.
2 dagar i rad har det suttit ett tjog med ungdomar o "lana't" i lokalen här precis utanför.
Jag förstår inte det roliga. Måtte jag vara för gammal kanske?
Man kopplar ihop sina datorer o sitter o kör en massa spel... typ WoW o sånt skit?
Kan de möjligtvis va så himla himla skoj?
Fan ut på nätet o leta brudar med er istället! :)
Ni är finniga, nyss hamnat i målbrottet, flåttigt hår o börjar lukta svett.
You aint got much time...
Ta mitt råååd.

Skulle hamnat på Hawwys ikväll.
Så nu undrar nu ju varför jag sitter här kl 20.30 o skriver?
JO, för att jag struntade i det.
Se det som extra moget utav mig, eller se mig som extra tråkig. Hur som helst så kände jag helt enkelt inte för det.
Kan väl medge att jag ångrar mig ytterst pyttelite, klart att de alltid är kul o se på folk.
Men jag hade ju så trevligt ute i motala istället!
Jag blir faktiskt himla imponerad av min lille byracka. Hon kan hon!
Så kul o se när nån annan jobbar med henne.
Träffade på Ewa oxå, så nu är jag anmäld till fortsättningskursen som går av stapeln den 1 mars!
Hurra!
Synd att de tok-krockar med wp'n... men de kände jag nästan på mig.
Får väl åka ut nån onsdag då o då o hälsa på.
Har ju bestämt mig för o göra en sak i taget, ordentligt.
Istället för att hoppa på flera saker o så blir de pannkaka.
O istället för att sitta o sippa på ett glas med cola på harrys nu, så ska jag nu sätta mig i soffan med en skål med glass :)
JO JAG VET! Jag skulle va nyttig mån-tors... men glass räknas inte.

Det är ju fryst mjölk?

-och om jag vill ha hård glass?
Längtar som tusan till Smultronstället öppnar igen!
Fy tusan så mysigt ( läs dö-gott) det är att åka dit.

Me looove.



1 kommentar:

Anonym sa...

Abbie gjorde bra ifrån sig, går med stormsteg framåt!
Detta skrivs av han som gick till Harrys trots allt... övertrött o nu full så skyll inte stavfel på mig ;)
Ovärt är sammanfattningen av kvällen.