tisdag 13 januari 2009

done deal

Resan är bokad och alla är nöjda o glada!!
Men gladast är nog räven.
Den 28'e Juni flyger vi till "hejsan hoppsan Falleralliraki" i Rhodos, Grekland.
Sjukt fyndigt! Tror ni vi kommer överdosera den ramsan? ;)
Känns jävligt gött. Hotellet verkar fint o så, allt man kan önska sig.

Mitt i allt glatt så hände även nånting tråkigt.
Livet är verkligen orättvist o man kan aldrig veta vad som komma skall...
R.I.P... tankarna går till Göteborg...

När jag kom hem idag så var jag så sjukt trött. Så jag tyckte att de va en ypperlig idé att go o lägga sig en stund.
En stund blev 1½ timme. Men skönt var det!
O ont i huvvet fick jag... som suttit i hela dagen o kvällen. Ovärt!

Imorrn ska jag in o säga upp lägenheten.
Spännande.

Godnatt. Suckers.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vill inte fråga här så vi tar det på jobbet sen.

Härligt att ni hittat resan :)

Och tack för omtanken på min blogg.
Miss you guys, scary... :P

Anonym sa...

Hejsanhoppsanmenvadkulfördig!!;)