söndag 11 januari 2009

Va rolig jag är då

Som gör två olika blogginlägg, för att kategorisera lite med mig själv.
Fiffigt Elin.

Igår blev det en AfterWork med några från jobbet.
Eller ja... vi va väl egentligen 3 från jobbet. Sen var de lite annat folk som hängde med oxå.
För min egen del blev de mest att åka hem o vända igen för att åka hem till JenJen.
Förfestade lite där o hade trevlig.
Drog oss mot stan vid 23 hugget nångång.
4 rebull/vodka gjorde iaf mig lite gladare!
Gick in på Platens.
Tvärtomt såklart vid den tiden. Men det stoppade inte oss från att gå All in på dansgolvet :)
Så skönt o veta att de finns fler än jag som älskar att shejka loss! Både fult, o mindre snyggt :P
Sen splittades vi nångång o helt plötsligt var jag på 55'an o drack lakrits shot.
Fejnt då.
Höll inte mitt nyårslöfte. Känner mig verkligen som en svag människa.
Jag var verkligen inte ens sugen på o röka, o hade inte köpa några cigaretter heller.
Men helt plötsligt så ska ju precis alla runtomkring en röka! O då kunde man ju inte stå emot.
Världens sämsta ursäkt. Yeah baby.
Men de är fan så svårt o vänja sig av med att inte röka när man dricker.
Det skulle va som att man inte fick klä upp sig när man går ut. Det hör liksom till, iaf när man rökt sen man började festa. If you know what I mean.
Men får väl tänka över saken nästa gång det är fest. Kanske är lättare att motstå då, who knows.
Har iaf inte rökt ett smack under veckan eller förra helgen.
Träffade på några andra från jobbet, o lite annat folk under kvällen.
Men vid 1 begav vi oss mot bussen o åkte hem.
Moget!
Haha.
Vaknade ändå vid 3 av att T tyckte att de var en bra idé att ringa o prata skit.
O de gjorde inget eftersom de ändå var ett tag sen jag pratade med han.

Vaknade imorrse o trodde att jag var bakis. Vilket hade vart väldigt konstigt med tanke på att jag inte drack sånna kopiösa mängder.
Men lite frukost gjorde susen, sen blev man människa igen.

Ikväll åkte jag, C , Anna o Calle ut till Hooden o hälsade på Fam Axbom/Wiggur.
Lagade lite Fajitas o hängde gäng i soffan.
Väldigt trevlig afton.
Wille är så sockersöt att man vill äta upp honom! Han kommer lätt bli tjejernas favvo när han blir större :)

Nu ska jag smörja in mig själv med Aloe Vera muskel tjofräs, för min nacke är helt fucked up.
Kan ju tro att man sov som en "vänn-åtta" inatt.

Godkväll.

Inga kommentarer: