måndag 5 januari 2009

Just another day

Fick reda på sent igår kväll att jag inte alls skulle börja 12.15 idag.
Tur att jag frågade!
Dom andra hade tydligen fått ett sms där de stoått att vi skulle börja 9.30 istället.
Men jag var väl för speciell för o få ett sånt sms.
Så när jag gick o la mig o tänkte: "Skönt att man inte behöver ha panik för o somna iaf, ska ju ändå upp 8.30"
Så blev de helt plötsligt lite panikartat när klockan var 00.00 o jag skulle upp 07.00 istället.
Men de gick som smort.
Snoozade till typ 7.30, men hann ändå. Blev ingen lång sväng med Abbie imorrse, hon började skutta tillslut o jag inbillade mig att det var för att de va så satans kallt.
Arbetsdagen var låååång. Men jävligt skönt o få åka hem vid 18.00 istället för 21!
Sålde knappt nåt alls, eftersom jag knappt ringde nåt...
De va kul o träffa jobbarkompisarna igen iaf!
Åkte förbi affären på vägen hem. Var tvungen o köpa nytt batteri till internetbank-dosan tjofräsen. O så köpte jag lite mat o frukost.
Önskar att jag hade fler nollor på kontot nu, då hade jag lätt storhandlat mat o lagat vad jag velat hela månaden. Men de ser inte bättre ut än att de får bli mammas mat även denna månad.
Helvette va pengarna har gått åt.
Nu kan jag iaf logga in o betala de sista o flytta om lite bland kontona, trots att de svider.
Allt löser sig! Med våld o vasselin.
Ringde en äldre man förut. Det är en invecklad släkthistoria, men på nåt sätt är jag iaf släkt med mannens fru/sambo. Dom har iaf ett hus i Tallboda som dom vill hyra ut övervåningen på. Dom bor knappt där själva o vill gärna ha nån som bor där o ser över plejset.
HEPP! Här är jag.
Ska dit på lördag o titta iaf. Håller mina tummar.
Imorrn är de ledigt igen. Känns gött!
Ska sova tills jag vaknar.. sen blir de vl att åka till norrk o träna hund.
Att kylan smällt till är de väl knappast nån som missat.
Jag skulle uppskatta om det höll sig på minst -10... inte mer.. eller mindre.. elelr va man säger.

Nu ska jag ringa mamma o berätta om släktdraget.

Hej!

Inga kommentarer: