fredag 16 januari 2009

Insprutning

Tog mig lite sovmorgon.
Var som ett disco i huvvet när jag vaknade imorrse.
För klockan ringer klockan 7, men jag gick inte upp förns 7.40... för nånstans där kom jag på att Poppan skulle komma o hämta Abbiet vid 10, så jag behövde ju inte gå nån långis innan jobbet.

Har bara suttit o frågat folk om dom överhuvudtaget har bredband idag... o 90% svarar att dom inte ens har dator. Ovärt!
Som o sälja snö till island. Äh.. de är säkert inte alltid snö där... men ni fattar poängen va?

Sen har jag varit o fått min spruta, de gjorde inte alls ont. Måste bero på att jag är hårding ;)
Så nu får vi se om de blir lite feber imorrn eller dylikt.

Poppan skickade en bild på Abbie förut.
Hon vägrade gå in i stallet!
HAH! Där ser ni att de spökar!
Varför skulle hon annars tveka på att gå in där igen??
Sånt där tycker jag är spännande....

Klockan 18 kommer dom hit o hämtar upp mig.
Sen blir de Bio o mat.. o lite förtäring. Allt va plånboken tillåter.
Får ju lön nästa fredag slog det mig! Gött ju! Det är välkommet.

Nu ska jag jobba vidare... Hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Blä... jag hatar sprutor! Imponerad av ditt lugn, mig skulle dom få binda fast först :P