måndag 26 januari 2009

Veckans snabbaste dag

Tjoff sa det bara. Sen var de helt plötsligt dags att åka hem.
Sjuuuukt.
Men lite multi i huvvet blev man efter ett tag.
Men kul var det! O imorrn ska jag jobba 9-18 igen. Guuutt.
Eller ja.. 6-18 blir de ju med städningen oxå.
Bajs.
Aldrig ska man få sovmorgon.

Igår var de möte i Jkpg. De va väl helt ok. Lite småjobbigt o sitta o lyssna på snack i 4h. O liteolustigt på vissa sätt.
Men bilfärden dit va klockren. Pastorn var påtänd av suger-rush o dom andra va bara sådär sköna som dom alltid kan vara! :) På bilfärden hem sov jag... nackvres!
Utan snarskank.

Känner att jag inte ringer folk alls längre. Jag är supersämst. Men det bara är så.
O det är ju ingen bra ursäkt. För de tycker inte jag när jag får höra dom orden... men på nåt sätt förstår jag nog. Så fort jag får ledig tid över så vill jag bara va själv, o inte göra nånting, o inte prata med nån.

Kollar på bonde söker fru - bröllopet.
Shit. Tänk om man själv får gifta sig en vacker dag... hah.
Men med mina krav så lär ju inte bröllopet ske inom nån snar framtid.
Usch.
Ibland blir jag så deppo på mig själv. Men å andra sidan, varför ska jag nöjja mig med nåt mindre?
Oh well. Whatever.

Vad står näst på schemat då?
Städ o tvätt... skulle ju behövas.. men vi får se.
Köpte äppel/kanel muffins på hemköp förut :P YUMMY.
Beach 2009 - glöm o dröm!

Sålång.

Inga kommentarer: