torsdag 22 januari 2009

Torsdags oflyten fortsätter

Heeelt sjukt.
Jag vet inte vad som flugit i mig, men att jag har sån satans otur hela tiden...
Hitta den mobilen jag ville ha.
Tog den utan abonnemang.
Köpte den med kortet direkt.
På bekräftelsen står det ju lik förbannat att mobilen är bunden till Telia!!
Hur fan lyckas jag??
Jag tänkte "Utan abonnnemang - inte bunden till en operatör"
Tji fick jag.
Men med väldigt snabb hjälp från supporten via mail, så är nu köpet hävt. Men jag får dock vänta nån dag eller typ 14 för o få tillbaka mina pengar.
JISSES.

Påvägen hem ikväll kommer jag väl att krocka. Eller att bilen lägger av helt o hållet.

Nåt som piggade upp idag var iaf ett samtal från småland.
Då blev jag lite glad igen.
Bada i vedeldad tunna... lockande!

Torsdag? Du kan dra åt helvette.

2 kommentarer:

Anonym sa...

För att pigga upp din torsdag. En avlägsen släkting till dig badade i vedeldad tunna. Personen i fråga hade ett litet skavsår på foten. Eftersom vedeldade badtunnor oftast är fulla av bakterier så fick han givetvis in dom i såret som i sin tur orsakade blodförgiftning med sjukskrivning som följd.

Låt detta bli ditt mantra för resten av livet.
-Rådfråga ALLTID din guru P. Daddy innan du begår handlingar som kan påverka ditt liv och ekonomi. Why? Coz he´s been there and not done that stupid things you do ;)

Anonym sa...

Men "flicka lilla"... Jag tror att du förhastar dig lite, och därför går allt på tok! Innan varje beslut du ska fatta, så ska du tänka igenom precis vad som kan hända beroende vilet beslut du tar. Du får inte vara så spontan ;)