tisdag 20 januari 2009

Glöm inte bort att komma ihåg

Stället där jag köper hundmat var stängt idag.
Inte hela dagen.. men dom hade naturligtvis inte öppet när jag var där.
Börjar bli skeptisk på det stället. Tyvärr är dom rätt ensamma om just det fodret... får se om man kan lösa det på annat vis sen.
Fick snällt åka hem till P."daddy" som alltid fixar när de krånglar. TACK.
O låna lite mat utav han. Goodie.

Skaffade mig en almanacka häromsistens.
En sån som jag tänkte börja skriva saker i som jag ska göra, så jag inte glömmer bort det.
Det blir ju mycket nu när man har 2 halvtids jobb med olika tider o.s.v
Men nu är ju grejen att jag glömmer att skriva i almanackan, o på så vis glömmer vad/när/var o hur jag ska göra saker.
Braaaaa Nica.

Eftersom jag missade min lunch när jag var borta o hämtade mat, så ska jag nu lyfta lur o prata med svenska befolkningen med falukorv i munnen.

Tack mamma!

Inga kommentarer: