onsdag 21 januari 2009

Onsdag

Mitten på veckan. O allt är som sig bööör.

På måndag komemr jag sitta på nedervåning o jobba en stund. Det innebär inkommande samtal. O inte vilka inkommande samtal som helst utan samtal från människor som vill köpa biljetter till Bruce Springsteen.
Fint då!
Kommer bli himla spännande o se hur många man hinner med innan biljetterna tar slut. De brukar ju gå på nån timme. Kul kul! Bruuuuuuuse.

På fredag blir de lite AW igen med jobbet. Hem o vända efter jobbet, med andra ord.
Skönt avslut på veckan. O löning oxå.. Woho!

På lördag ska man på släktkalas. En kusin som fyller 18.
Vi har världens största släkt... kusinerna brukar i vanliga fall inte ha inbjudningar av övrig släkt när man fyller år.. just för att vi är så många. Så min första tanke var ju att fröken är lite sugen på presenter :P
Men de är väl bara jag o min girighet. Självklart ska de bli kul o träffa henne igen. Nu var det 3 år sen. Var bjudna till hennes konfirmation när hon var 15. Den här gången kommer även min andra kusin, som jag har bra kontakt med. Så de känns ju kul.
En vacker dag skulle man dra ihop en kusinträff... vi är nog ett gäng på 20 pers.. o många har barn.. jisses vilken tillställning.

O på söndag är de dags för årsmöte inom Swba.
Dra kosan till Jönköping o sitta där o disskutera då antar jag. Vet inte hur aktiv jag kommer vara i disskusionerna, de får vi väl se. Blir nog en trevlig liten gathering... så får man träffa alla igen.. de va väl i sommras sist.
Vår grupp ska hålla i samma tävling som vi gjorde förra året. Förhoppningarna är väl att vi blir fler den här gången så alla kan få möjlighet o mingla o festa lite mer än vad vi gjorde sist. En herrans massa spring vart det. Men kul :)

Skickade min mobil i förrgår. Har inte fått nåt mejl om "godkännande av vara" än.. vilket gör mig lite orolig... Får jag inga pengar genom Payson, så ska jag personligen åka till Gislaved o hämta dom. BOOYA! Watch out.

Hade en besiktningsman hemma hos mig idag. Mor min fick gå ner o visa runt honom. Ingen anmärkning! WOHO! Det var inte väntat med tanke på att jag målade om sovrummet vitt, o köket svart :P Men de va tydligen snyggt gjort.
I de nya huset så ska en målare tapetsera, så jag behöver bara gå in o välja tapeter. Snacka om flyt! Så jävla skönt! O kul o välja nya tapeter överallt... gud.. är jag bra på sånt?

Då kör vi.
Bara 5timmar kvar tills man får åka hem...

Inga kommentarer: