söndag 18 januari 2009

O färdigt är det!

Åkte iväg till P idag o motionerade hundarna en sväng.
Gick först en lång promenad på 1 timme typ.
Sen drog vi lite tunga drag med kedjor.
Roligt o se hur olika människor uppfattar vår träning.
Först kom ett pensionärspar förbi, o deras första tanke var väl att vi straffade hundarna.
"Guu va synd om hundarna!" Vräkte hon ur sig sådär lagom högt så vi skulle höra.
Iaf jag.
Sen när P o lex körde så kom de förbi en barnfamilj som var jätte intresserade av vad vi gjorde o frågade en massor o tyckte dom var jätte duktiga som orkade dra så tungt!
Så det ena väger väl upp det andra. O visst uppskattas det om man frågar, istället för o tro en massa.
Abbie kämpade på som tusan idag. Hon la sig ner ett par gånger, men hon fullföljde alltid draget till slutet. Duktig tjej!
Avslutade träningen med lite fika o bullar. Hansson släktet kan! :)

Sen åkte jag förbi Jula o Elgiganten, Willys o Phonehouse...
Varför?
Jo för jag ska sälja min mobil. Hoppla! Pappa kommer slå ihjäl mig, om han får veta... så de är våran lilla hemlighet ok? ;)
Ja jo.. jag är 25 år... men pappor ska ju alltid veta bäst.
Har hittat en Sonyericsson som jag vill ha istället. Håller mig numer till det som jag VET funkar.

Abbie är rolig. La en filt över henne när hon låg i soffan.
Helt plötsligt när jag står o lagar mat så ligger hon på filten utanför köket :D
De såg rätt kul ut. Precis som hon hämtat den o lagt sig på den.. men den trillade väl av ryggen på henne lagom när hon kom fram till köket.

Nu vill jag bara att saker o ting ska lösa sig så jag kan leva lycklig i alla mina dagar.

Hej svejs.

Entrén till huset!
Maten på faten
Hungrig hund
Working Abbie
Working Lex

Inga kommentarer: