onsdag 28 januari 2009

Onsdag

Ussschhhh va trött jag var igår... när jag hade ätit o gått med hunden så var tanken att jag skulle passa på o tvätta o städa undan lite, eftersom jag ändå var hemma skapligt. Slutade ju jobba klockan 6.
Men min kropp hade tydligen andra planer.
Så jag slocknade kl 20... o vaknade vid 22.
Så de blev varken tvätt eller städning för min del...

Imorrse vaknade jag av larmet 8.30.
kl. 8.31 ringer min teamledare. Tajming!
Jag lät förmodligen jätte sexig. För det gör jag på morgonen vid den tiden.
Tydligen lite ändringar i mitt schema. Men nästa vecka börjar jag jobba på morgonen iaf. Det som är lite surt är att jag inte fått nån info om schema från säljet. Just nu står de tomt. Eftersom de inte finns nånting o göra på "det vanliga"... därför vi får sitta på kundtjänst nu.
Messade min kära vän Lina direkt efteråt, även hon var nyvaken. Men vi tog oss en långpromenad med hundarna på 1 ½ timme. Skönt o rensa huvvet lite.
Sen bar de av till jobb. Gjorde ett depå stopp hos P o hämtade foder.
Han pratade roligt... hihi. För han har opererat hos halsmandlarna... eller tonsillerna som dom oxå heter... tror jag.

Jobbar 12.15-21 idag. Lyckades med årets tabbe tror jag, här mot slutet på kvällen. Jag håller tyst om det tills imorrn, då jag säkerligen åker på en utskällning. Men vi får se.
Det kanske är mitt fejja vi får se på löpsedeln på Aftonbladet sen.
Time will tell...haha.

Fick ett sms om att min mobil han anlänt till pickhult!
YEI! Som jag har längtat!!
Får dock hämta ut den imorrn efter jobbet... eftersom jag ska upp o städa vid 6 o sen direkt vidare till nästa.

10 minuter kvar... tjohoo.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill se ditt feja på löpsedeln!!!:)