tisdag 6 januari 2009

Larss uloooff

Fnittrar lite för mig själv...

Idag vaknade jag strax efter 10. Då slog det mig att jag skulle behöva åka hemifrån vid 11 för o hinna till Norrköping till tolv.
Hoppla?
Ringde pappa o bad om GPS'en. Denna fantastiska lilla pryl.
Sen blev de lite stressigt.
Duschade.
Tog ur mitt löshår igår o de resulterade i en jävla massa håravfall, plus en massa bös tovor som jag inte kunde borsta ut.
Efter duschen blev de inte lättare heller. Tok mycket balsam, o ändå bara en massa hår som lossnade :/
Så nu är jag tunnhårig med bös i hårbotten.
Tjusigt!
Klädde på mig, o packa ihop våra saker o begav oss.
Blev en ganska lätt träning idag på Hardcore's jobb.
Det går sådär med Abbie. Vissa dagar drar hon skitbra. O Andra dager är det som den här. Hon känner inte för det, o börjar krångla.
Men de är bara o kämpa på. Ska köra lite start o stopp med tunga vikter.
Annars var det en trevlig dag. En ny liten puppie i församlingen. Gudars så söt!
Påvägen hem åkte jag förbi P. Skulle svänga förbi ÖB o köpa några borrar åt han.. o de slutade ju med att jag själv handlade för en hundring, av alla dess saker o ting. Som jag verkligen var jätte tvungen att ha. Inte. Jag är hopplös.
Gick en promenad med hundarna o titta på mitt blivande hus :)
Såg ju inte så mycket in, eftersom det är övervåningen jag ska hyra. Men trädgården var fin! Ingen direkt insyn så det är bara o slänga sig i solstolen o glassa i sommar.
OM de nu blir nåt.

Nu ska jag invänta kycklingklubbor o klyftpotatis.
Fint.

Inga kommentarer: