lördag 19 juli 2008

Bottoms up

Jag visster verkligen inte om jag skulle skratta eller gråta när jag den filmen igår.
Paris Hilton är ju med så jag var ju tvungen o se den bara därför.
Frågan är dock om dom på fullaste allvar försökt göra en bra collagefilm, o helt o hållet misslyckats. Eller om de är meningen att skådespeleriet ska va så där crapigt o att det på nåt sett är nån slags humor som jag inte besitter.
Tror jag skrattade en gång åt killen skämt. Dom var verkligen klatshiga o sådär "gilmore girls" rappa i käften, men sååå fruktansvärt monotons o utan minsta minspel. Ja, den var då inte sevärd iaf. O killen i huvudrollen var ful. Men Paris hiltons s.k pojkvän (Brian Hallisay) va riktigt het.
Ja, då besparade jag er den filmen iaf. Visserligen var den från 2007 så många av er har säkert redan hunnit se den.
Somnade inte förns 2 nångång igår.. segt. Helt mör i kroppen men ändå inte trött.
Idag ringde klockan 7.15 o de var dags för ännu 4h plockande av godis.
Nu är jag om ännu mer mörbultad.
Synd att de blir måndag så fort igen... SUCK. Men de är u pengar... så jag ska väl hålla käften o le :)
Nu står regnet som spön i backen ( it´s raining cats and dogs) så de blir nog inte att gå utanför dörren på en stund. Ska titta på någr avsnitt av the Hills tänkte jag.
Ikväll spelar Magnus o Håkan nere i berg. Hade vädret vart bättre hade de nästan vart värt o åka ner o hänga gäng utanför... vem betalar för o se dom liksom? pööh. :P
Annars blir de nog stan en sväng istället.
Vi får se.
Anna skickade bilder igår innan hon drog till Bulgarien (AS!)
Jag hade ju hoppats på bilder från vistelsen i helgen, men icke. Damen skickade bilder från midsommar istället... Annnaaaa.... ;) vilken tur att de bara tog typ 4h att skicka över dom!

Oh wel, smell you lejters biatches!

Inga kommentarer: