tisdag 15 juli 2008

Veckovill

Gud man vet ju inte vilken dag de är ens när man vaknar.
Igår kväll trodde jag att de va lördag.
O jag trodde de va onsdag idag... men de va ju bara tisdag.
Jädrans ledighet :P
Då borde ju typ P komma hem idag, eller imorrn, eller när fan de nu var, från sin vistelse i China.
Och A åker till Bulgarien i helgen, o C har redan vart där. Tamigfan alla är utomlands.
Utom jag. Jag håller ställningarna i sköna gröna Sviiden.
Igår var jag o hämtade hem skrållan. Hon hade haft en jättebra vistelse hos fam Eliasson sa hon. Iaf så märkte man det för hon va väldans lugn ändå.
De märks att hon börjar bli äldre, fast hon fortfarande ser ut som en puppie.
Åkte förbi Biltema o köpte på mig en tyngre kedja, 6kg fick de bli. Nu ska här byggas muskler... Jag borde egentligen oxå dra lite vikter med mig.. får köpa sånna där fot/armbands vikter när vi är ute o går.. smiiidigt :)
Efter detta så skulle de handlas lite mat. Jag va sugen på grillat, så de fick de bli. Men de är ju inge kul o grilla ensam så Mr T fick allt komma o göra mig sällskap.
Kollade på "One Missed Call" efter det. Den va inge bra... läskiga gubbar, men annars tyckte jag att den va rätt värdo.
Vaknade för nån timme sen så nu är de dags för duschen, sen iväg o köra lite med hunna'.
Ska dra ett litet lydnadspass oxå tänkte jag, dags att plocka upp det igen!
Sen får vi se vad den här eftermiddagen bjuder på!
Bilder kommer från helgen som var, när jag lånat skivan av C.
Igår tog vi tvåstämma i högansky på den här låten i bilen, mitt i natten, på jakt efter Cola.


Inga kommentarer: