tisdag 8 juli 2008

Det är tisdag


-Den 8 Juli idag.

O det betyder att Annas Bananas fyller år! Hejja! :D
Hela tjiggifem år!
Ungefär så glad som hon ser ut på bilden är hon nog över att fylla 25.
Don't you worry baby, I'm on my way too!

På torsdag kommer vi till Gbg o våldgästar som sig bör. Jag är laddad. Har haft så sjuk tråkigt i flera dagar nu, med vissa undantag, att de ska bli riktigt skönt att få åka iväg o ha lite hollaballoo med tjejerna!

Idag kände jag att de va en sån där dag som man gärna strosar runt o tittar i affärer.
Kändes bara som de va väldigt länge sen jag gjorde det.
Åka in till Ikano för att bara gå o glo.
Så de gjorde jag!
Men de va ju inte så smart, för plånboken. För de va ju rea all over the place o jag kan inte hålla i pengar. Bad wicked combo...
Detta blev dagens fynd:

Men de va ju inte dyrt iaf. De kan man ju alltid skylla på ;)
Hittade ett par flipflop's, mina gamla var trasiga. O så var de 2för1, o då måste man ju köpa 2 par. Så de fick bli ett par svarta skrynkliga lågskor oxå. Skulle egentligen behövt ett par vita, men men. Dom va supersköna iaf! O ett par nya mjukis brallor. Ska man va hemma o arbetslös så måste man ju iaf få va bekväm :) O en jättesöt topp som jag nästan fick stora tuttar i (vilken mirakelgrej) o man fick köpa två nagellack för bara typ 30 spänn, jag lyssnade faktiskt inte, o då köper man ju det oxå såklart. Tillsist en scarf med guld o glamour. Tjusigt värre! Sen va de dags o lägga benen på ryggen o sprrnga mot bilen, så jag inte hann o handla mer.

Väl hemma va de dags o aktivera hundkraken. Vi tog cykeln ner till Berg o tillbaka. De va skit jobbigt, för däckena är dåligt pumpade o Abbie hängde på slentrian bakom så jag nästan fick släpa med henne... vet inte vad som flugit i henne. Hon kanske oxå är lite deppig :P

Nu ska jag äta matlåda. Gjorde egna hamburgare igår i Frisco bröd, mumma!
Hela kostcirkeln bah... :P

Nu är C tillbaka i Svedala fick jag just reda på. Efter en vecka i Bulgarien. Man kanske skulle ta en snabb sväng förbi solariet innan man åker hem till henne ikväll :S

Gårdagens oufit, plus kreatur.
Abbie "-Så länge DU har de bekvämt så..."

Hej svejs for now.

4 kommentarer:

Anonym sa...

*haha* Kunde du inte hittat en lite snyggare bild på mig att lägga ut på bloggen? Typ titta det här är Anna can you belive she´s 25when she doesn´t look a day older than 20!?! Tadaaaaa! Vet inte varför det blev på engelska men det lät bättre ;-) Jaja...ses på torsdag! Det ska bli riktigt Fun in the sun!! Kramen

Anonym sa...

haha..vilka coola vovvar:-)

Nica Hansson sa...

You know how it roll's oldie :)Keeping it real, fo sho'! GANGSTAH STYLE! nä nu flippa jag... men ingen pratar bättre american än du o jag på Waterworld! O du är berådande tjusig på bilden. O snyggare blir vi under helgen som komma skall.

Tezz - Ja ibland blir man förvånad över hur knasiga dom kan va :)

Anonym sa...

SV; skulle knappast kalla det ära. Jag var piss-orolig.
Jag har hälsat, och tryckt i honom choklad. För där har du rätt, det hjälper mot allt.

Får se hur många nya gäster till min blogg jag får genom att skriva i din då. Du har ju lite att ge tillbaka om man säger så. ;)