måndag 28 juli 2008

That's hot!

And you're not.
Kom tillslut ur bilkön efter 1h. Verkligen jätte härligt att dyka upp på en arbetsintervju toksvettig :)
Men den gick bra. Hatar att jag aldrig innan funderar ut nåt bra o säga när dom ställer frågan ( som fan alltid kommer)
"Nämn en dålig egenskap med dig, eller som andra uppfattar som dålig"
...dööööh...
Första tanken som dyker upp är ju "vad VILL han att jag ska svara" eller snarare "vad vill han INTE höra"
Jag drog till med att jag är väldigt anpassningsbar o det kan säkert människor reta sig på i längden. Att jag alltid ska vara alla till lags.
Like that's something stupid.
Efter det blev det räser hem till donnan som fick sig en blandad cykeltur/promenad.
Tittade på båtar o badade lite.
Hade jag inte vart för seg o dålig människa skulle jag tagit med mig henne upp o simmat nu.. men som sagt... :S
Köpte med mig donken mat hem, även där visar det vilken dålig människa jag är. Men hur jävla kul är de o ställa sig o laga mat när man kommer hem o är skithungrig då? Plus att det är hundra grader ute?
Nej de får vara.
Plockade lite godis imorrse i vanlig ordning oxå. det gick bra. De va knappt slut nånstans... skönt o veta i framtiden.
Butikschefen har ett trevligt yttre. Lite väl klämkäck kanske... om man nu ska leta fel.
Påtal om män så har jag nu reggat mig på spraydate.
Kalla mig desperat, för de skulle nog jag själv kalla mig. Jag är verkligen inte den som förespråkar dejtingsidor på nätet. Men vaff'. Efter ganska många härliga (och ohärliga) historier så känns de lite som "Va tusan, why not?" Jag kanske blir positivt övveraskad.
Man kan ju inte gömma sig hela livet, o på krogen träffar man ju bara nötter ändå :P
O från nånting varmt o mysigt till nåt helt annat så skulle jag ut till soprummet o slänga, just sopor, för en liten stund sen. Öppnade locket o slängde i påsen. Samtidigt ser jag när jag är påväg att stänga locket att de såg ut som om det vart nån slags ris-explosion där i. Jag öppnar hastigt igen o tar en närmre titt.
Men nej nej, nog var de inga riskorn inte.
Utan en jäääääääävvla invasion av larver!!
LARVER!!
GET IT?!
Miljontals vita larver ca 2cm långa. ÖVERALLT!
JAG DOG!
FY FAN va äckligt!! o dom kröp o levde om!
Jag slängde o sprang allt va jag orkade.
Känns fortfarande som om de kryper i mig.
Hur ska jag nu kunna slänga mina sopor? Jag törs ju inte öppna just den tunnan nåt mer. De finns ju 2 till som tur är... usch. Dagens i-landsproblem.
Nu ska jag iaf käka glass, o titta på The hills.
Mina två nya bästa vänner:
The Hills & Energidryck á la småburkar i alla valörer.
Det finns en kille i den serien som man bara skulle kunna dö för. Stephen.
Steeeephen steeephen steephen...mm...mm...mm. Guy's like that don't excist in the real world...

Mumma på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man behöver inte vara desperat för att regga sig på spraydate.
Se på mej bara... Ja fann en av mina bästa vänner där :-)
Lycka till gumman med ditt sökande!

Anonym sa...

Klart du ska ragge runt på spraydate....