lördag 12 juli 2008

En blogg


Missinassen. Igår kom vi fram på sena eftermiddagen. Resan gick bra. Stannade o käkade i jönköping, pannbiff m stekt lök, husmanskost så de sjunger om'et! :) det blev en lugn kväll med lite mat o skräckfilm. Behöver jag berätta att jag somna? :-P idag har vi tillbringat hela dagen på liseberg. Jag kommer aldrig bli för gammal för de stället! Kommer bli den roligaste morsan ever! Som åker allt. Förutom höjdskräcken. Hatar det. De går bara inte. Annars åkte jag allt idag. T.om flumride. Hade ingen lust alls att bli blöt men ställde upp för A's skull ;) took one for the team! Spelade bort 100spänn o vann ingenting. A drog fan hem en vinst varenda gång tror jag. Jävla unge. Kunde ju tro att hon skulle ha otur i kärlek, men inte ens de mina damer o herrar. Vi kände oss gamla o förstod att vi inte hängde med som förr när man kunde va där en hel dag o bara åka, åka, åka. Så efter 7h fick de va bra. Åkte förbi donken påväg hem, som självklart strulade. Jävla amatörer :-P men till slut så blev de rätt. Hoppade i myskläderna o drog igång lite wii. Har inte spelat förut, men de va himla kul. Fastnade för golf, konstigt nog. Imorrn blir de stan på dagen, ska försöka hålla i pengarna. På kvällen blir de galej o fira A's födelsedag! All in o singstar -då köör vi. Nu ska jag sluta nörda mig med mobilen, o fortsätta se ring2 med dom andra. Dvs sova. Godnatt!

Inga kommentarer: