lördag 19 juli 2008

En nattligt lista

Blev inte så mycket till holabaloo ikväll. Vet inte varför igentligen. Mest beror de nog på, kom vi fram till, att jag inte har nån spontan vuxendricka hemma. Är liksom inte van o ha det. Har jag de så dricks den upp ganska omgående. Måste inhandla lite vin o ha hemma, det är lite vuxet?
Nån som ska till tyskland snart?
Gick ner... förlåt.. åkte ner till berg förut o tittade på allt folk. 2 gångr om året kryper alla sjläar ut ur sina skal i Ljungsbro. Första gången när det är nåt sånt här event, de har ju vart en del i berg slussar senaste åren, o andra gången under Ljungsbro marknad. Helt sjukt mycket folk som bor här iaf... visserligen va väl många utifrån oxå. Anyhow.
Mötte upp M o pratade lite strunt, måste dra en ordentlig fest med han nån dag. Träffade även P som jag lickas stöta på lite sporadiskt när man minst anar det. Får se om vi ses nästa helg igen.
Sen åkte vi upp till E o snackade lite strunt innan de bariväg hemmåt igen.
Nu är jag faktiskt lite halvtrött... börjar komma på rätt sida om klockan igen känner jag.
Avslutar med en lista, som jag hittade, alldeles själv.

VERONICA CECILIA HANSSON:

HAR DU NÅGONSIN?

Varit medvetslös:
typ, svalde en kula som liten, tror jag tuppade av en stund.
Tackat nej till sex: De känns de som...
Hånglat med nån riktigt ful: Nahe du.
Hånglat med fler än 50 pers: Med min ringa ålder? nej :)
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Nej, men 2?
Gjort något riktigt dumt: Lyckas alltid med smådumma saker.
Gjort något du verkligen ångrar: Ja
Varit nykter på nyårsafton: Det har nog förekommit
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt: Säkerligen
Blivit polisanmäld: Nej
Droger: Alkohol räcker för mig.
Druckit: Sporadiskt
Vilka kläder sover du i: Trosor
Vad hatar du: Falska människor (va mainstream jag är)
Varit kär: Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Kär är ett sånt starkt ord... så nej.
Är du ensam nu: Mycket, om vi räknar bort animalerna.
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Absolut

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: ...
Såg dig gråta: Gråter sällan in public, tror de va C.
Fick dig att gråta: ...
Du delade en drink med: T drack ur min cider sist, ofrivilligt delad.
Du gick på bio med: Oj, kommer inte ens ihåg vad jag såg.
Skällde på dig
: Jag som är så snäll...vet ej.
Du smsa: M
Du ringde: E
Ringde dig: P
Som du sov hos: A i Gjuttibarj

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?


Haft sex:
Nej.. bummer.
Festat: Nej.
Gråtit: Nej.
Kramat någon: Ja
Köpt någonting: Mat
Saknat någon: Nae :S
Sjungit: I tid o otid.

HAR JAG:

Digitalkamera: Ja, en gammal.
Telefon på rummet: Den kan läggas där ja
I lägenheten: Ja
Egen dator: Min bara min
Könssjukdom: Usch nej
Husdjur: Hund o Katt
Bra kompisar: Bara bra kompisar, dom andra kallas "löst folk jag känner"
Receptbelagda mediciner: Nej, frisk o kry
Haft sex på en offentlig plats: Strand är väl ofentligt?

KÄRLEK OCH SÅNT
Hur gammal var ditt äldsta hångel? Typ 4 år äldre.
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Då tyckte jag väl det, men nu i efterhand är de nog bara en 2-3 stycken.
Vad tycker du om kärlek? Lika viktigt som syre...
När kramade du någon sist? Alldeles nyssens
Saknar du någon speciell person? Ingen speciell, mest "nån"
Har du svårt för att bli kär? Jag vet ärligt talat inte. Svår fråga. Jag är svår.

Varsågoda och godnatt.

Inga kommentarer: