måndag 7 juli 2008

Idag går de emot mig.

Låt mig göra en punklista med allt negativt som stör mig idag

  • Vädret, dret regn!
  • Söka jobb, de finns ju inga?
  • Tanken på att va arbetslös
  • Pengar, som inte kommer excistera
  • Möjligtvis hoppa på en utbildning, eftersom man ändå kommer va fattig.
  • Eller söka ett annat (freaking) städjobb, o iaf få ut en månadslön o jobba heltid.
  • Att jag inte har nån energi till hundarna, Abbie sover, men Baby är hyper.
  • Att jag borde storhandla mat, men vill inte ta mig råd till det.
  • Hittade ett hus att hyra, men va spelar det för roll... likaså med lgh som jag hitta.
  • Att jag inte har en värmande famn att krypa upp till som säger att "allt kommer ordna sig"
Sådärja. Då har jag nog fått med allt.

Deprimerande Måndag - Varsågoda.

1 kommentar:

Anonym sa...

*allt kommer att ordna sig*