söndag 13 juli 2008

Hemmevé

Kommer med en bildbomb senare.
Helt sjukt va nördig jag är.
Kom hem vid 21, plockade upp min packning o satte mig vid datorn. O här har jag typ suttit en timme nu.
Det är värdo.
Känner att de här med semester gör mig lite orolig.
Jag har liksom svårt att koppla av. Dels inför jobb o sånt skit förstås. Men oxå för att jag hela tiden sitter o tänker "jaha, va ska jag göra? Ledig i 3v till helt utan planer"
Då blir de ju liksom lite fel.
Sitter här o tänker att jag måste bli trött, för klockan är ju redan efter 22.
Vaddå måste?
De måste jag ju inte?
Skulle ju kunna åka hem till nån nu o hänga gäng hela natten... jag är ju ledig!
För inte är jag ett dugg trött.
Får allt hoppas att lugnet sänker sig om ett par dagar.
O hoppas på bra väder oxå, så man kan sola o bada, som man ska göra på semestern.
Förra året vet jag inte ens vad jag gjorde under semestern. Visserligen hade jag bara 2 v.
Var i götet då oxå, sen vet jag inte.
O ingen hund har jag hemma heller. Hon är kvar hos fam Eliasson.
Ska hämta henne imorrn istället. Tyckte att de blev lite sent o åka dit nu ikväll.
Ska åka till biltema imorrn o köpa lite tyngre kättingar, måste börja bygga upp henne nu, hon är ju så lång smal...
Aja, nu ska jag väl sätta mig vid nästa tidsfördriv - Tv'n.

Imorgon är en annan daaag.

Inga kommentarer: