tisdag 22 juli 2008

Jag är hopplös

Precis jävla hopplös.
Om jag mot all förmodan hitar en karl som står ut med mig så kommer definitift han vara den som har hand om ekonomin. ge mig nån vecko peng eller nåtning o röra mig med så ska de nog funka... suck!
Jag blir så trött på mig själv.
Sitter här med världens ågren, över egentliga småpengar, men ändå.
Skulle åka in till stan o kolla lite på Ikea. själv skulle jag inte handla nånting, skulle bara följa med som sällskap.
Men likförbannat så hittar jag saker som jag intalar mig själv att jag verkligen måste ha. Fast jag verkligen inte alls måste ha dom.
O sen gick vi vidare ut i Ikanos heliga land. O då står jag helt plötsligt i kassan på Gina tricot med 2 toppar i näven.
"Hur hamnade jag HÄR?!"
Ja så de rök helt enkelt ett par hundralappar... de va ju dumt. Eftersom vi ska ut imorrn, så hade jag ju kunnat lagt dom på det istället.
Men fan, man lever ju bara en gång... o de är bara semester en gång om året :P
Igårkväll blev de en fika på stan, efter de kom vi på snillerblixten att vi skulle spela biljard!
De va jag inte så himla bra på, som jag trodde.
De va typ inga som spelade heller... vi va lite rädda för att de skulle va ett mörkt skyffe tillhåll för gangsters o att alla skulle glo på oss o undra va fan vi gjorde där. Men som sagt, de va det inte.
Vi spelade med våra helt egna regeler, förstås. Kan man inte, så får man hitta på.
Efter det köpte vi lite snask o hyrde en film.
The Ex, med han från Scrubs. Den va rätt kul. Ingen 5 poängare, men den dög att titta på.
Nu ska jag snart packa med mig djuret o dra till norrköping för o träna hund.
På lördag är det fiesta hos Hardcore, det blir fint de. Ska bara bestämma mig vart jag ska placera mig själv under natten... ibland är de lite krångligt o ha hund! ;)

Nehe, upp o iväg med mig.


Inga kommentarer: