söndag 20 januari 2008

Söndag!


Jag behöver verkligen lösa min situation.
Så här kan man ju inte sitta när man bloggar?
(o jag vet att mina sängkläder o skit miss-matchar totalt, tvättid ffs!)
Inte ergonomiskt för fem öre. O jag som haft kurs i ergonomi... jag borde veta bättre.
Får hoppas jag hittar en större hus snart så jag kan sitta bekvämt vid ett skrivbord eller dylikt :)
I'm keeping my hopes up!
Nyss hemkommen från 2 timmar ute i blåsten.
P.daddy skulle ut till motalala med Lex, o vi hängde med som hangarounds. Det är sånt vi gör jag o Abbie!
Hon har blivit så duktig min lilla tjej. Ska bli såå intressant o dra igång med lydnadskursen snart.
Med tanke på hur förbättrad hon blev efter valpkursen.
Tittade på när några andra körde skyddsträning också. Det är häftigt!
Sen blev de för kallt o maten ropade (dvs mamma) så vi drog oss hemmåt till pickhulta igen.
Hem ljuva hem.
Ska ta tag i lite städning här snart. Tvätta kanske ikväll om jag orkar.
Ska komma på nån bra serie o kolla på oxå. Har ju säsong 4 kvar av miami ink. Jag hoppade ju på säsong 5 för jag trodde de va den som gick på tv. Hepp så fel man hade. Slutar konstigt.
Allt detta tittande på tattueringar har fått mig jävligt sugen nu.
Har motivet klart i huvvet, men vet inte om den ska sitta i nacken eller nedre delen på magen... låångt ner... ;)
Får se!
Ska ta hem Photoshop tänkte jag o greja lite. Satt mycket med det förr när jag bodde hemma. Det är roligt faktiskt!
Det är väl vad jag ska göra.
Kan ni ta o svara på vad NI gör en söndag då?
va? Va? VA?
Ni 39 som är inne här regelbundet, jag är så tacksam.

.. att mitt liv är så intressant...





2 kommentarer:

Anonym sa...

Skydd är grejer det :)
Nu ska jag inte göra mer vettigt. Äta pizza och se film. God natt slut på det roliga, dvs helgen!

/P.D

Nica Hansson sa...

Bra där! Du föregår med gott exempel. Hoppas resten fortsätter fylla i vad dom gör då :) Pizza... gooott! Kolla inte på I Am Legend- den va konstig.