tisdag 15 januari 2008

I huvudet på

- Veronica Hansson.
Ve o fasa va tiden springer iväg för mig.

Imorrse fick jag psykbryt o ringde till mamma o stortjöt.
Sånt som händer.
Efter frukosten så var jag repad igen, o fattade inte varför överhuvudtaget bröt ihop :P
Humörsvängningar?
Dags för lingonvecka? *nickar*
Alla är så dumma så dumma mot lilla Nica.
Nica ska skaffa nytt jobb, NU!
O sluta prata om mig själv i tredje person.
Har hittat ett litet hus som jag seriöst vill flytta till :D
Om de är fint vill säga... 30kvm.. äh.. en skokarton är mindre!
O bara 5km till stan. Perfa! Kan cykla o spara bensin! Fiffigt Elin.
Annars är de mörkt o tråkigt väder som vanligt.
Hoppas på ljusare tider snarast.
Tvättar gör jag. Jävla torkrum.. tar ju 1h o tvätta, men 3 dagar o få de torrt.
Bara handdukar o sängkläder oxå som man inte får plats o hänga här inne.
Gynning ikväll. Underbart!
O nu Ugly Betty om jag inte miss minner mig helt?

Svejsan.

Inga kommentarer: