onsdag 30 januari 2008

Min onsdag

Här följer en resumé av min onsdag.
Vaknade 5.05 av larmet. Snooza till 5.25.
Klädde på mig o gick ett varv med Abbie.
Kom in igen, käkade frukost, spacklade o fixade håret, sen åkte.
Parkerade bilen på bilverkstaden. Killen som tog emot är definitivt sambo-material. En riktig karl :)
Fick vänta 15 minuter på skjuts av jobbkamrat.
Släpptes av på Jula.
Städade Jula o PC city. Klar vid 9.30.
Blev hämtad.
Käkade frukost.
Åkte iväg på 2 hemstädningar.
Blev sen, tyckte jag. Men de tog tydligen bara 10 minuter från Bestorp.
Fick skjuts tillbaka till bilverkstan.
Killen blev mindre sambo-material eftersom kalaset kostade 1000:- mer än han sa sist.
Killar går helt enkelt inte att lita på.
Blev på dåligt humör när de visade sig att jag vart fattig igen.
Åkte till maxi o köpte kuvert, frimärken... o semlor. Jag får tröst-äta.
Åkte hem.
Käkade, kollade mejlen. Fått erbjudande om en lägenhet i Tannefors. Ska kolla på den imorrn.
Kollade över ekonomin, som tur vad hade vissa grejer redan dragits (som jag räknat med att dom inte hade) så jag blev inte så fattig trots allt.
Humöret ljusnade.
Stoppade i lite kuvert o tog med mig hunden ut i blåsten.
Postade breven.
Gick förbi tvättstugan. Trodde jag hade tvättid idag. Den var igår. Mitt minne är totaly fucked.
Fanns tid tills imorrn. Häpnadsväckande o bra!
Gick hem igen för o hämta vantar o mössa.
Gick medel-lång promenad på typ 40 min.
Gustavsson ringde. Han besöker mig senare. Trevligt!
Nu ska jag in o duscha.
Äta semla.
Invänta sällskap.

Greatest underwear, ever! ;)



I don't cry for pain...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket fin rumpa!

Anonym sa...

Du blev lurad... hantverkare och dylikt är inte att lita på. Jag vågar påstå att allt i overall och Blåkläder är ett jävla pack!

Du skulle hänvisat till Konsumenttjänstlagen 36 §
"Har näringsidkaren lämnat en ungefärlig prisuppgift får det uppgivna priset dock inte överskridas med mer än 15 procent, såvida inte någon annan prisgräns har avtalats eller näringsidkaren har rätt till pristillägg enligt 38 §."

Åk tillbaka och slå lagboken (jag har en du kan låna) hårt i huvudet på den jäveln!

P.S Lastbilschaufförer är också ett gäng jävla luffare. En vacker dag ska jag låta bli att bromsa i rondellen när lastbilen kör rätt in. Bli påkörd och bara njuta av min sjukpension.

Ja.. jag är fortfarande rökfri och aggresiv!