söndag 27 januari 2008

Nica is happy camper

Blev just glad över en fnuttig sak nyss.
Men även lite glädje spelar roll :)
Vaknade vid 9 imorrse. Snö!
Abbie's totaly loving it.
Ska ut på fotbollsplan o leka lite snart.
Igår tränade vi hundar för fulla muggar. Skit kul! Trevligt gäng de där.
Körde lite lydnad först. Kontaktövningar - Gå sick-sack mellan förare o hundar. De gick faktiskt bra tycker jag. Om man jämför med hur de gick när vi var på valpkurs.
Abbie var fundersam över det där med o dra kedja först. Sen drog hon på som bara fan. Hela sträckor utan o stanna. Blev helt paff själv! Duktig bitch ;)
Sen drog vi vagn ett par gånger. Men matte tappade helt fokuseringen tillslut o va "as tråkig" som folk uttryckte det. TACK! Det gör mig på ÄNNU bättre humör hörrni ;)
Va helt slut både jag o hund när vi kom hem efter 4 timmar. Somnade på soffan båda två. Vaknade vid 6 o hade x-antal missade samtal på mobilen.
Mårten hade ringt! "Mårrtn' som vill ha vattn'!" Så jävla kul snubbe. Som flyttat från k-holm till Gbg. Tydligen bott där i 3 år. Det hördes på hans extremt breda göteborska. Måste stämma in en träff nästa gång vi åker till Anna o hälsar på.
Sen stämmde jag träff med T som skulle komma ut hit o hänga gäng.
Yrvaken med ostädad lägenhet så fick jag göra så gott jag kunde iaf. Sen är ju killar som dom är.
"Jag åker nu då!" - betyder för mig att dom typ borde va här om ca 15-20 minuter. Men för killar bertyder det ca 1 timme. Så hade ju gott o väl hunnit med o städa 10 gånger om här hemma :P Tittade på hans nya vrålåk. Saknar min baslåda... :( *haha* Vill oxå ha ett disco på 4 hjul :D
Oh well. En sak i taget var de ju.

Nu blir de ut, o sen iväg till stan en sväng med mor. Söndagsnöjje.

Inga kommentarer: