tisdag 8 januari 2008

Meh?!

Va töntig man känner sig när man ska skriva en rubrik till bloggen, o vad man än kommer på så kommer den där lilla rullgardinen ner o säger att jag redan tydligen döpt ett inlägg till just samma...
Då har man skrivit för mycket blogg.
Eller har för lite fantasi.
Jag tror jag har lite av båda. Sån är jag liksom. Lite av allt.
Lite av allt de bra.
Kom o köööp.
All in one package. O ringer du om 10 minuter, ja du hörde rätt - 10 minuter!! så bjuder vi även på en fräsch rostfri juicepress i valfri kulör.
så...vad väntar ni på?
Har så fruktansvärt jävla balleont i ryggen o nacken idag... :(
Jävla trappor.
O när man äntligen blir skjutsad för en gångsskull, då jag typ alltid kör annars, så försvinner självklart Inga med bilen o jag o P blev kvar uppe i J-lund i 40 minuter utan nåt o göra. Tack!
Ett tydligt tecken på att de bättre o göra ALLT själv, så blir de rätt iaf.
Pissdag. Fick ju jobba över en stund eftersom hon inte kom o hämta oss förns 5 i 3 oxå.
Hatar o jobba över. Även om de handlar om ynka 10 minuter.
Mamma fick ta ut abbie idag. Hon va måttligt glad eftersom hon har så ont i kroppen o blabalablabla. Hann ju inte hem idag på frullen. sen ringer pappa " jag kan ta ut Abbie imorrn om du vill?"
Ehmm.. va?!
Pappa som är typ noll hund intresserad ville ta ut abbe på promenad?!
"Ja? jag jobbar ju kväll o brukar ändå va ute o gå på förmiddagen"
Be my guest...
"Funkar de bra så kan jag ta ut henne dom veckorna jag jobbar kväll ju? Så slipper du stressa hem"
Ehm.. njae, de är lugnt lilla pappa... :)
Konstigt de där med föräldrar hur dom lyckas klura ut saker o ting utan att man ens har pratat med dom... Men så stor skillnad är de inte från nu o då. De löser sig, de gör de alltid.
Firar min tisdgaskväll med att tvätta.
Dra åt helvette va hundhår de är överallt, i sängkläderna, på alla kläder jag använder. Däm?!
Tyckte inte hon fällde nånting alls när jag fick hem henne, men nu så... nu har hon börjat.
Har börjat med nya fodret nu så jag hoppas de ska hjälpa till lite. Annars blir de o fixa fiskolja.
Så här kan vi inte ha det :) Då blir de flytt till större där de inte blir lika märkbart!
Vill så jääävla gärna hitta nåt litet hus max 2 mil från stan med kallhyra på typ 2500-3000:-
GE MIG!
Fick mat av mammsen idag oxå, bortskämd som man är så slängde pappa till mig en semla oxå... Herregud! Jag ska inte dö??...
Oh well.
Imorrn är de onsdag. Då ska jag troligen ivög till motalala o träna hund, o titta på skyddsträning.
Mycket nöje!

Inga kommentarer: