torsdag 10 januari 2008

That's some goooood shit

Har aldrig riktigt blivit tilltalad av Daft Punk innan.
Förutom när dom gjorde Stronger med Kanye West förståss...
Sen kollade jag på MTV o såg detta live set, o fick ta mig tusan goosepumps till de grövsta!
Så jääävla bra. Man skulle vart där. Som alltid.
Lyssna runt 2.30 in i låten o njuut!


Var o motala igår o tränade Abbie "The princess" lite. Hon fick nämligen ett nytt halsband av matte igår, så nu är hon primadonna av Bohemsvägen :)
Ska slänga upp en bild, så fort jag tagit en.. :P
Iaf så gick de bra. Tränade "fot" som funkat sådär för mig innan, men nu tror jag vi hittat en lösning.
Blev sen hemkomst, så de där med att lägga sig tidigt gick lite ur schemat. Men klädde istort sett av mig så fort jag kom innanför dörren o slängde mig i sängen. Då va klockan 22.20 så såå himla farligt sent blev de ju inte.
School of rock på tv nu. Vaffalls? Den är ju skitbra! Varför sända den nu?! Kunde ju kört den ikväll, när jag myst ner mig i myssoffan med myskläder? Dämnit...
Oh well.. trött i ögonen dom tusan.. ska hoppa in i duschen o sen får de bli tv resten av kvällen. Ska försöka lägga mig vis 21... om de inte är nåt bra som börjar då.. :P




Imorrn är de fredag!
Hoppla va veckan gick fort!




Inga kommentarer: