torsdag 17 januari 2008

Skratta eller gråta?

En sån dag idag.
Jag grät först visserligen. Hata hormonspel!!
Men nu så här i efterhand så skrattar jag.
Jag har två nya mål satta nu. O dom hoppas jag kunna uppfylla inom en snar framtid.
Realistiska mål.
Ska inte säga vad de är än. Gör de om jag lyckas :)
Fick skit idag igen på jobbet. Pratade med mamma-Anna som är hemma o är mamma ledig nu från samma jobb (nähä?!) o hon berättade att dom på företaget just påbörjat sin metod mot mig, som dom gjorde mot en annan tjej. När dom ville få henne o sluta.
Hepp!
Nica som inte gör en fluga förnär håller på o få kicken.
Inte dåligt jobbat!
... eller jo?
Dom senaste månaderna har verkligen gått käpprätt åt helvette för mig. Nåt annat kan ni fan inte säga? You have to agree.
Men sen tar man en sekund eller två o tänker efter riktigt ordentligt.
O då är inte allt så farligt längre. Fan.
Jobb hittar man alltid nåt nytt, nu får jag kanske hoppa på nåt halv seriöst bara för o komma bort från dom där idioterna visserligen. Boendet kommer när de kommer, o likaså kärleken. Man hittar aldrig rätt när man letar. Allt de bra sker när man minst anar det...
Gud va jag anar väldigt lite just nu... anar ingenting faktiskt när jag känner efter...
nääär som helst nu...aaaanytime now....
Ska försöka få tag i den där killen på ö-frakt som jag snackade mycket med när jag städade där... Han kan nog fixa budbils jobb till "snygga städerskan" ;)
Får se om de blir träning på lördag... jag jobbar o känner att de blir stressigt, plus att bilen inte är helt ok... dumt o slita på skiten i "onödan". De kommer ju fler lördagar...
Imorrn är de fredag igen, o då bär de av till Mantorp! Härligt!
Sen är de snart lönehelg.. då vill jag hitta på nåt skoj.
De är jag ta mig tusan i helvette värd :D
Solade ju igår. Guuud så skönt det är. Som en drog, utan vingar.. bak på ryggen.
Tittade mig i spegeln imorrse o blev faktiskt lite mer glad av o se mig själv. Att de kan göra så mycket... lite färg på den späda kroppen!
Nog om detta!
Mot dusch o tv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Nica, budbil? Du väljer verkligen sexiga jobb.
Kan fixa taxijobb åt dig om du känner att det är upphetsande... hög andel män i branschen, ofta med stora magar. Intressant?

/P.D

Nica Hansson sa...

Vad ska jag säga? Jag gillar att röra om lite i grytan på arbetsplatser ;) Säkert bättre o jobba med karlar med tjocka magar, än kärringar med för stor käft!
O vaddå sexig? En skönhet som jag är sexig i nästan vad som helst...när jag tänker efter.

Anonym sa...

Jag hejar på dig,niccan!/poppan