fredag 4 januari 2008

Miami Ink

Får en att vilja tattuera både det ena o de andra... Har mina små idéer n iaf.
Fredag igen.
Hepp!
Väntar på att B ska ringa...
Kommer inte han så blir de nog en träff med C ikväll.
Imorrn blir de jobb en liten stund, sen hundträning.
Fick sluta vid 2 idag. herregud! kors i taket!
Chefen blev nog sur trots allt... över att jag hämtade ut nya jobbarbrallor o nu luvtröja.
Får hon väl va de då. Orka bry sig.
Tomt på jobbet nu, knappt nån där längre. Alla tycker de är dö-trist. Dags o dra!
Snöstorm ute.. inte alls skönt o gå långpromenad på kanalen!
Men vi gjorde de ändå.
Nu ska jag ta tag i o göra nåt innan jag somnar känner jag.
Trevlig helg på er därute!

En kanske inte helt lyckad tattuering.
-Oh Hunny!

Killen som gestikulerade till hela Nathalie Imbruglias låt "Torn" -är tillbaka igen.

Wherever I lay my hat, thats my home.
Sjukt kul!



1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, den där tatueringen gjorde nästan ont att se! Det var som en förvriden zombie-version av tjejen på fotot.. Stackars människa..