tisdag 22 januari 2008

Svart på vitt

O gult på rött.
Väntar på klockan gör jag nu.
Tills den blir runt halv åtta.
Då ska jag smyga ner o sno en tvättid.
Sån är jag.
En sniper.
Fick reda på det jag misstänkt idag, på jobbet. The boss want's me out of there.
Det känns... konstigt. Med tanke på att jag inte gjort nånting fel.
Men å andra sidan så trivs jag ju inte alls längre, så det får bli o toksöka nytt nu, innan hon hinner före...
Nån som har nåt tips?
Har ju aldrig vart arbetslös, sen jag började jobba innan studenten. O tänker fan inte bli de nu heller.
Det har jag inte råd med :P
Ska ju flytta till hus o grejer ju! Har jag bestämmt...
Gick 1 ½ timme förut när jag kom hem. Först med A, o sen mötte vi upp C som slutat jobba o gick en sväng till. Abbie är totalt hopplös att gå med när hon inte ätit. Hon ska ta mig tusan käka på ALLT! Bananskal, pinnar, grus (?) allt hon kommer över.
Ska höra med E om de blir nåt rajraj på lördag... jag är pepp anyhow!
Lite bowling kanske...
Isf sitter de fint med lite Wp träning på förmiddagen, så sover Abbie fint på kvällen sen när matte är ute o svirar.
Måste ragga skjuts hem oxå... inte så svårt ;)
Ja de var väl allt denna tisdag.

Glöm inte Gynning ikväll, I wont!

Inga kommentarer: