onsdag 16 januari 2008

Så puttinuttit

...men de är fel!!
Huset låg tomten till ett större hus. Kunde man ju anat.
O pytte pytte litet.
Men men, the search continues.
Får helt enkelt vänja mig vid tanken att lämna pickhult för ett tag.
Varför inte?
Fick en utskällning idag igen på jobbet. Råkade prata o mobilen SAMTIDIGT som jag faktiskt torkade av ett element. Men förgäves. "Du får fan inte prata i mobilen på arbetstid!"
Tjut då?.. tjut en skvätt så känns de bättre?
Uppretad som jag var så fortsatte jag tjaffsa emot, tänker inte ta en massa obefogad skit. Det ringer i allas jävla telefoner under arbetsdagarna, o då är de fan ingen som säger nåt. Plus att en viss person satt på en stol o sms'a medan alla andra jobba, de sa vi ingenting om eller?
Folk är idioter tills dom bevisat motsatsen, helt klart.
Jobbade med idioten i dag oxå på eftermiddagen.
"ööh, kan du det här eller?" "jag tycker vi gör så här" "faaan va skitigt de är här alltså, vi måste helt klart storstäda här"
Ursäkta?
Jag har städat i 5 år, gått en jävla SRY utbildning med (jo det är sant, de finns städutbildningar) jobbat på den här skit firman i över ett år. Du har jobbat.. säg.. 4 månader? o tror att jag ska komma o ta en massa order av dig? Glöm det. Jävla översittar karlfan...
Sånna hatar jag. Gör allt för o få en själv att verka dum i huvvet.
Så kort o gott -Min arbetsdag har varit fantastisk som vanligt. Hur var din?
Ont i huvvet har jag oxå efter allt tjat o skit.
Ska ner o sola lite nu, fick en massa femmor o tior av mamma.
Köpte ny gummitugg grej till Abbie (nellie fick den förra) men den här höll bara i 2 minuter... suck.
Sen tror jag seriöst att du snor mina besökare. Hygglo!
Mycket möjligt att de dyker upp en mycket positivare blogg senare ikväll.
Ni vet ju om mina moodswings ;)

Cherrioo M-f'z.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg oxå "huset" idag, shit va litet! hahaha

/P.D

Nica Hansson sa...

Ja, de va som en liten liten redskapsbod :D De håller inte för stora Nica!