tisdag 15 januari 2008

FYI

For Your Information, nobheads.
Glömde helt berätta en del ur mitt liv i senaste inlägg.
Fick tandvårsdabb denna månad, som sagt, den dyra varianten då jag tydligen har hål varannan gång jag är där typ. Känsligt. Plus att mamma snällt ringde o sa att fordonsskatten oxå kommit o ska va betalt denna månad. Som tur va skulle de bara kosta i runda slängar 1500-2000pix o fixa bilen... så... jaa...
Vilken är bästa horgatan i stan? *säger hon med ett leende på läpparna*
Kan du inte bara gå upp i rök... va? Guvd...
Jag måste på nåt sett träffa den däringa Gynning en vacker dag. Helskön brud. Love her.
Jag skratta så jag tjöt, eller tvärtom, tårarna sprudlade medan jag asgarva iaf :)

Night Night, don't let the trailerpark-trash bite.


1 kommentar:

Anonym sa...

ÅGATAN!*ASG*