lördag 12 januari 2008

Hyper

Hajpööör.
Folk förstår tydligen utan att man ens behöver öppna käften. Så väntat alltså? Oh well.
I sure did't see that one coming.
Kanske står i pannan på mig. Isåfall bör jag göra nånting drastiskt snart.
Dubbla budskap till tusen: Känns konstigt som fan, samtidigt som de för en gångsskull inte känns jobbigt. Inge "ooh vilken rackarooo, that's my pony" 10 gånger om dagen. Ovant. Men ändå ok.
"Ok" är väl den röda tråden, I guess.
Mina händer är trasiga. Tränat lydnad med Wp gänget idag. Abbie gjorde mig grymt besviken.
Jag som gått o tyckt att hon blivit så duktig efter valpkursen. Men hohojaja va tråkigt de va o lyssna på matte när både kullsyskon o hundkompisar stog runtomkring. Sen räcker de ju självklart att nån annan tar över kopplet så funkar de hur bra som helst. Matte som är tråkig antar jag. Svårt o hålla isär kommando'na oxå. De får blir träna träna träna nu framöver under promenaderna. Positiv träning. Matte får lära sig o va rolig :P
Sen drog vi vagn, de gick toppenbra. Får se om de hamnar några bilder på forumet sen som jag kan visa er.
Är fortfarande fruktansvärt nyfiken på vilka ni är... runt 25-30 stycken inne varje dag!!
Sjukt många... för o va min lilla tråkiga blogg. Lkpg är en sak. Inte för att jag vet vilka alla från Lkpg är här inne men ändå. Sen har vi folk från skänninge, västerås, visby (vilket kan förklaras) laholm, stockholm... you name it...? Hur hittade ni hit?! O varför är ni fortfarande inne nästan varje dag o läser?! Är jag så himla intressant :D
I'm popular.
Alla drar i mig.
Igår avverkade jag en heeel stoor chokladkaka. Jepp, cravingsen efter choklad är tillbaka. BigTime. Men de avtar nog snart, väldigt snart hoppas jag.
Nica vill... så mycket!! Nu på engång...
Ikväll ska jag bort till C som bjuder fattiga Nica på tacos.. typ :)
Lördag idag. Söndag imorrn.
Fy fan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att ni kommit igång med Weight Pull! Gick ju super för "lilla" Abbie. Hon är duktig, det är bara matte som behöver lära sig att vara intressant ;)

/P Daddy - LKPG.

Anonym sa...

Jag fattade verkligen nada av det första stycket i bloggen. Jag brukar ju ändå hänga med någorlunda på det du svamlar om men idag var jag helt lost *haha* Hoppas ni har en trevlig tacokväll! Vi har oxå ätit tacos o spelat Wii =) Kram

Anonym sa...

HejJag är ett av dina fan....men det visste du ju redan!
"Det som inte dödar stärker dig"
Eller som Gustavsson säger:"Efter regn kommer solsken":)
Kram Lollypoppan som hoppas att vi kan ses snart!