tisdag 29 januari 2008

TMI!

.. AMI actually!
Skön han är den där snubben i Miami ink.
Idag hände det, med stort D.
Kom innanför dörren.
Mamma skulle ha kommit förbi med utskrivna CV'n.. o mat förståss... O de hade hon vart.
Vad jag lade märket till var även att de fattades en jävla massa skor från skohyllan. Bara par.
"Men vaff', nu har hon ställt in dom i garderoben alltså" Tänkte jag. Eftersom hon redan häromdagen snackade om att abbie kanske känner för att ta sig ann skorna, nu när hon börjat med tofflorna.
Men inte stog dom i garderoben inte.
Nej på vardagsrums golvet låg där en 5-6 par skor.
2 fick sätta livet till, plus ett par tofflor. Jag är nu toffel-lös.
Alltså 2 par helt söndertuggade!
Som tur var hade hon gett fan i både Lacoste o Puma skorna.. PIIUU!
Dom 2 som gick sönder fick jag skoskav av, så jag sörjer dom inte så värst.
Fann även att ena hörnet på en kudde i soffan hade blivit tuggad på.
Tur som fan att hon inte tuggat mer på sofforna... det hade blivit dyrt för matte, plus att jag säkert hade klubbat ner henne pga ilska. Jag är ledsen, men när jag blir riktigt jävla frustrerad är jag inte att leka med.
O allt detta KAN ha berott på att klant-matte stängt in bitsakerna i sovrummet imorrse.
...Oopsi?
Hade ingen koll på att hon burit in dom hit.
Det får bli att åka förbi djuraffären o klåpa på mig ett par leksaker till som hon kan leka med.
Plus att hon åker in i buren nu ett par dagar.
Sen får jag fixa kompostgaller till köket, så får hon hålls där inne om dagarna, hon sover ju bara ändå (när hon inte käkar skor vill säga)

Hoppas hoppas hoooppas att inge mer är trasigt på bilen imorrn.
Håll era tummar!
I know I will...

Inga kommentarer: