tisdag 1 januari 2008

Första inlägget

För detta år!
Nu börjar det. Nu är de på allvar. Nytt år - nya möjligheter :)
Jag o B började gårdagen med att träna skiten ur hundarna så dom skulle va trötta o degiga resten av dagen. Det lyckades vi nog ganska så bra med. Abbie fick dra lite kedja hon oxå, hon verkade inte tycka att de va nån "big deal", de va ju värt det eftersom hon fick godis o belöning när hon dragit klart ;) Sen svängde vi förbi la solaria. Guuud va skönt de är o sola... hade helt glömt. Jag solar vanligtvis iaf nån gång i månaden, men de har helt fallit ur mitt system de senaste halvåret. Men de får de blir ändring på nu framöver. Kan ju inte gå omkring o se ur som en magnecyl! Speciellt inte bredvid en pepparkaka...
Sen gjorde vi oss iordning, vilket inte kräver allt för mycket då vi båda redan ser så himla bra ut från scratch. Sen for vi bort till C. Käkade god mat, snackade skit o spelade spel. O drack förståss. Hade nästan en hel flaska vaniljvodka med mig, hem fick jag med mig typ 2 dl som var kvar i flaskan... vad hände? Blev inte full o odräglig, bara lite sällskaplig! C o jag passade på o dansa lite disco dans oxå, alltid lite kul.
Vid 12 gick vi hem hit för o kolla till hundarna. Abbie satt ute på altan med oss hela tiden o såg inte så berörd ut av alla smällare. Gud så bra!! Vem.. man vet aldrig, sånt där kan ju vända när hon blir äldre oxå. Nellie var oxå lugn, mer fokuserad på katten än nåt annat :)
Det var vårt nyår det, muchos trevligt.
Idag vaknade jag med lite skallebank, o som vanligt när jag druckit sprit/grogg en hel kväll så kommer huvudvärken bara bli värre o värre ju mer tiden går. Blev väl av med den nu ikväll vid 7 tiden efter vi ätit lite mat. Så nu är jag fit for fight igen!
Vi låg som en enda stor familj i sängen hela dagen. Jag, B, Nellie, Abbie o Hobbe.
Gött.
Nu ska jag se om de är nåt bra på tv, annars åker Miami Inc på som jag missat alldeles för mycket o var tvugen att "fixa ner".

God fortsättning, som dom säger!

Abbie drar en smula
B - lika hård som alltid
En ynka bra bild på ett fyrverkeri
Vad tusan håller dom på med?
Cilly skålar in de nya året
Micke
Mjoråsåattee...
Nu jävlar ska du få!
Hobbe fann en sann vän
Nellie blev måttligt road av kattejävlen

Inga kommentarer: