söndag 13 januari 2008

Söndag som vanligt efter Lördag

Det är jämt så! O kommer alltid o vara.
Och man kommer förmodligen va lika jävla irriterad varje gång att:
"Fan imorrn är de måndag igen, helgen är redan över!"
As long as you live.
Hade nästan vart skönt o vart lite bakis idag, då kunde jag få äta pizza... för inte kan man äta pizza en söndag om man inte är bakis?
Big no no.
Tråkiga Svensson Nica kan iaf inte det. De får bli o ta nåt ur frysen.
Har rastat både hund o mamma idag.
Mamma o jag åkte in till Ikano så hon fick sätta sprätt på sina pengar lite. Dom ligger bara på hög annars... :P
Tog en sväng inne på Ikea oxå. Va tusen år sen jag var där. O självklart hittar man lite plock som man bara måste ha. Blev iaf två nya filtar, dom andra är både gamla o superskitiga efter djuren. Nytt sånt där stooort täcke, så man slipper ha två i dubbelsängen plus påslakan till det. Mamma som tjatade, så de fick väl gå till slut. Låt gå! Skönt som tusan o slippa ligga i mitten av sängen , överlappad av två täcken. Eller som man gör nu, ligger på ena sidan bara.. helt otroligt onödigt o inte använda den andra sidan av sängen ju.
Nån som vill hjälpa mig fylla ut? ;) ( jag vet, svart bälte i raggningsrepliker)
O nu är jag precis hemkommen efter en långpromenad med hund o C.
Ska göra mig lite mat, som sagt, sen slänga mig i soffan, som vanligt.
Där hittar ni mig som oftast jämt.
Imorrn ska gutten besiktigas, jag håller tummarna för blankt papper, o de förmodar jag att ni andra gör oxå.
Mamma Anna ska ta ut Abbie på förmiddagen, hon är för snäller hon!
Hinner ju inte hem när besiktningen är kl 10.40 :S
Har blivit lite Tradera freak nu oxå, men inte på att köpa - utan att sälja :)
Har två aktioner ute nu, o ska slänga upp en till här tänkte jag.
Mycket smidigt sätt o bli av med saker!

Vad brukar ni göra en helt vanlig söndag?


Inga kommentarer: