måndag 7 april 2008

Då var de dags

För ännu en måndag.
I den här raketfarten så är de snart både semester o nyår all over again.
Undra vad de va jag gav för nyårslöfte egentligen? jag har glömt... Så de kanske inte var så himla viktigt trots allt.

Insett att jag återigen är pank.
Vad mina pengar går till vet jag inte. Eller jo föresten det vet jag.
Jag ger inte upp, men jag börjar tappa tålamodet.
En personlig ekonom skulle va nåt.
Eller gemensam ekonomi med nån annan :D
Pengar är så fruktansvärt världsligt!

Dags o göra nåt wacko med håret igen. Jag har röd hårfärg hemma. Tokröd! Tror inte jag kan hålla fingrarna ifrån den.
We'll see.
Det är sexigt med redheads som är bleka o fräkniga!...
Påtal om det är de snart dags o göra solariesolningen till nåt sporadiskt.
så här kan man inte gå omkring o se ut.

Igår va jag ute på mission. Först hämtade jag Abbies nya halsband! Pimpigt!
Hamnade i ekholmo hos Mr T efter det. Kollade på "power of 10". Det kommer jag fortsätta med. Kul! O sen kolla vi på en sexig Jessica i cowgirl outfit.
These boots are made for walking...

Jag är störd ihuvvet.
Men många kan som tur är bortse från det.
Vill så mycket, men ingenting händer.

Tror jag måste snatcha en tvättid ikväll.
Korgen är snart överfull.
Hata måsten!!

Måste tävtta das automobil oxå.
Sååå skitig!
Jag brukar ha god hand om min vrålåk, men nu åker man ju omkring så förbenat.
Snart öppnar tvätthallarna uppe i härna, då ska de tvättas så in i hellsikke!
Billigt o bra.

Nog om detta.

Arrividertshi!
Japp. Så stavas det nog.




Inga kommentarer: