söndag 27 april 2008

Happy Birthday

Fader!
Kl 2 ska jag upp på kalajs o äta smörgåstårta!
Denna gudagåva till mat!! I love it.

Börjar bli smått irriterad över att varken Abbie eller Baby kan räknas rill rasen amstaff längre, om man skall se till vissa kriterier.
Abbie är för stor, smal o slö.
Baby skäller eller gnyr nästintill jämt, o har en liten sväng av damp, vilken kanske är rasrelaterat.
Det är hon som väcker mig på morgonen med ett ljuvligt skall som skär i öronen. Men imorrse fick jag iaf sova till kl 8. Sen somnade jag konstigt nog om, o gick upp 9.30.
Baby tycker oxå att det är väldigt synt att Abbie bara vill slappa när hon kommer innanför dörren efter en lång promenad eller dylikt. Det märks att Baby alltid har en lekkamrat hemma hos Eliassons.

Aja, igår gick tiden knasfort o helt plötsligt låg jag o sov i soffan.
tror klockan va 22 eller nåt. sen vaknade jag vid halv tolv.
Gick ut med hundarna o sen bums i säng. Läste lite i Snabba cash oxå. Måste läsa ut bokjävlen nångång! Det är ju bara några ytte pytte sidor kvar.
Det kommer ju ut en "uppföljare" till den boken nu i början på Maj. "Aldrig fucka upp" eller nånting sånt. Radovan är fortfarande gangsta ledare underground men nu är de tydligen polisens jakt man får följa oxå o.s.v.
Dagens boktips.

Annars är de många bra filmen som ploppar upp på bio nu.
Dämn! Såg ju att Shia Labeouf är med i nya Indiana Jones filmen. Hur kunde jag missa? Inte alls min slags filmgenre men jag skulle lätt kunna se den för Shias del :P
Sen har vi ju Be Kind Rewind, med Jack Black som är störtskön, därför måste ju filmen va de oxå även om handlingen verkar va lite si o så.
Fools Gold vill jag se.
Gud va jag bara namedropar nu.
21, ett gäng ungdomar som räknar kort i Black Jack, man kanske lär sig nåt.
Doomsday, det vanliga - ett virus hotar att utrota mänskligheten - spännande!
Hancock med Will smith.
IronMan, så klart! I'ma superhero lover, superlover superlover!
Jiddra inte med Zohan (You don't mess with the Zohan) Adam Sandler - Den kan inte va dålig!
Semi-Pro, Will Farrel kan heller aldrig va dålig!
O sist men inte minst What Happens In Vegas, med Ashton Kutcher o Cameron Diaz.

Där har ni nåt. Tips från Coachen.
En dejt med biobesök uppskattas! Holla.

Nu ska jag iväg o påbörja Las Solarium "polett-neger" Tan!
Sköönt.

På återseende ungdomar.



"Allting kommer lösas o bli bättre igen, om du har pengar i fickan eller ett ess i din hand.
O vi tror vi strävar mot samma mål, men när man tittar på det är det bara All You"

Inga kommentarer: