lördag 12 april 2008

Dr Bombay

Vilken kille :D
Sitter o lyssnar på hela hans skiva nu. Det studsar liksom lite i kroppen på en när man lyssnar. O stekar fingret ( även kallat pickadollen?) åker upp bah!
VI BAH STEKER DOKTORN, FÖR FA-AN!!
...

Har vart iväg på jobb. Duktig kärring.
Nu är de snart iväg på lydnad. Snoppigt väder!! Regn o kallt :(
MEN.
Kläder efter väder. Jo jag tackar.
När jag kommer hem kommer jag va smurftrött o blöt. Det ser jag fram emot... really.
Hoppas på lite mys o film ikväll kanske?
Hola Hola.

Om man anstränger sig lite o läser min blogg på hemmaplan, iställer för på jobbet, så kan man både koncentrera sig mer, OCH lysna på all bra musik. Varför göra nånting halvdant ;) Här har vi hela paketet bah.

Gud, kan jag få följande?
Ett rött fint hus med vita knutar
Med denna utsikt
Ett par fortskaffningsmedel:
-Bruksbilen
-Glidarbilen
-Vardagsåket
Drömyrket
O en underbar man att dela alltsammans med? ;)
Tack på förhand!

Aaar du byggere?
Du ser sån ut.



Upp med fingrarna bah -SÅ KÖÖÖR VI!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du begär inte lite du:-) Väldigt nice utsikt!!