tisdag 22 april 2008

Saker som kan fara åt helvette del 5?

Stan.
Hela jävla stan kan fara åt helvette.
Igår när jag skulle åka hem har nån jävel roat sig med att sparka bort ena sprut-munstycket-som-ska-spruta-på-ena-framlyktan-på-bilen.
Jääävligt nödvändigt hörrö!
Det värsta med det hela är ju att undertecknad måste betala för o få skiten fixad. Eftersom den gick rätt av. GAH!! Sånt kan få mig o vilja mörda närmsta person!! Far åt helvette med dig din jävel, får jag tag på dig ska jag köra över dig, fram o tillbaka 5 gånger, sen ska jag kliva ur bilen o sparka dig i huvvet, för att sedan ännu en gång köra över dig, sen ska jag återigen kliva ur bilen o ställa mig o peka o skratta högt o ljudligt åt dig, din sate.
Min bil kan fan inte försvara sig, men de kan jag. Sparka på mig istället ditt as.
*hyperventilerar o räknar till tio*
Inte nog med det så har en storm med fåglar siktat med sitt bajs på just min bil idag.
Jag tvättade den ju förhelvette häromdagen!!
Nåväl.

Lola kom förbi ikväll o hängde lite gäng med mig!
Mycket trevligt!
Vi åkte även iväg o tittade på "mitt" hus, som numera gärna får bli "nånannans" hus.
det var med andra ord inget o ha. Litet o skruttigt. FY FAN va bilder kan ljuga säger jag bara. Som natt o dag, O hur dom fick tomten till o bli 2000kvm vet jag inte heller, pytteliten tomt.
Aja, då har man lärt sig en läxa. La in en annons på Blocket nu. Får se om det kanske ger nåt napp.
Maybe beybe.
Efter detta åkte vi o hälsade på hästen Sune. Nica är jätte allergisk mot hästar, tydligen. Det visste jag väl nästan om. Men inte att de va såpass. Snoret rann o halsen täppte igen. Hepp! Jag ska nog inte åka dit nåmer :P Tur att jag har lite astmamedicin hemma. Alltid redo!

Helt sjukt va man kan hålla på o sms'a.
Fick syn på min mobilräkning idag. Visserligen var den för 1 ½ månad, eftersom jag bytte (böt) abbonemang i mitten av förra månaden.
Men ändå.
Runt 350 sms, på en månad.
Vad hände liksom.
Jag har då aldrig hållt på o pipplat så mycket som jag gjort senaste... året blir de väl.
Men de är så myucket lättare o bara slänga iväg ett sms, än o ringa. O man kan ju sms'a om precis ingenting. Iaf till vissa personer.
"Jag såg just en hare på en åker!"
As ointressant, men jag skulle lätt kunna skicka iväg ett sådant.
Vill se min lönespecifikation nu. Kanske kommer dne imorgon.
Förut hämtade jag ut mitt paket på hemköp. Mitt impuls köp. Helt onödigt. Kläder. Men vafan. Jag är ju hopplös.


Nu ska jag dusch disch dasch! SPLISH SPLASH!
Behöver ett badkar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roid rage!
Slå sönder den jäveln och du får tag på han. För det är säkerligen en liten osäker pojke med aggressionproblem mot "Peggutter"!

Anonym sa...

*hata*
Vi kollade på en bil igår, den kommer förhoppningsvis blir vår och då jädrar om någon rör den! Grr. Lite surt att ha plats 77 i garagekö, haha.