torsdag 10 april 2008

Scott Robinson


Tack vare en vän så fick jag upp ögonen för Five! Eller 5ive som dom själva skulle skriva. Shit, tufft azzå.
Detta underbara band , iaf när man var runt.. 14, 15år?
Jag var iaf dödskär i Scott.
O han fyllde ju år på samma dag som jag.
22/11.
Vi va som gjorda för varandra :)
Det är f.ö snyggot längst fram i "spikhår".
Han är ju helt bedårande snygg.
Slår man upp "Snygg" i ett lexikon så är det en bild på hans nuna där. LÄTT!
Han har inte blivit så pjåkig med åldern heller måste jag säga.
MEN!
Alla bra killar är redan upptagna. Sad but true. O lucky you girls!!
Gift o barn har han. Gifte sig tydligen med barndomskärleken. Kan de bli mer puttinuttit? Blä...
Han är fruktansvärt lik en kille som rör sig här i byn ibland.
Eller vad säger du C?? Är de bara jag som ser likheterna?

Oh well.
Tror de är dags för en ny skiva idag. En sån däringa remeniss and rewind. Goldies from the oldies. Eller va man nu säger.

Snart är de helg igen. Imorrn är de fredag redan.
Skönt!
Fast jag ska inte göra ett skit. Inte en pinal inplanerad. Förutom jobb o hundträning på lördag då.
Spännande! Kanske nåt jätte kul o spontant dyker upp... *host*
Lollypoppan va här en sväng nyss. Snacka lite skit som man sig böör. Hon författade ett nytt uttryck. När vi ska jobba ihop sen i framtiden så kommer vi ha hand om det pappriella!
Klockrent :D
Inte materiella, eller pappersarbete- utan de pappriella!
Gjorde nog en kille lite väl glad häromdagen när jag sa att jag kanske skulle ut o svira i norrpan i helgen... haha! Han är ju för skön norrlänningen.

Ny skiva coming up!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nja... vet inte riktigt vem du menar??
Du får ge en ledtråd :P

Anonym sa...

var ju BIG B som väckte dina köttsliga lustar till lov igen!
Han med piercing är snyggare än spiken!

5ive, bara köööör britt-marie för faa-aan

Anonym sa...

liv inte lov...

Anonym sa...

Blonda slingor, piercing i ögonbrynet och tribal runt överarmen - looks like a true Pickhult guy

Nica Hansson sa...

Anonym1: Yes, it was yooou!!
Anonym2: Du är bara aviiis ;) Btw va de Big B som gilla han med slingor :D
Visste inte att killar såg ut på ett visst sätt efter vart dom bor... Är alla killar mummy's boys i tannefors då?

Lappfjallan sa...

Du kan kalla mig papphammar...typ..
DU!Norrlänningar är bra;)Dom vet vad dom vill och det gillar vi!;)